اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گنبدکاووس خبر داد

تبیین اندیشه‌های شهید مطهری در رأس برنامه‌های هفته معلم

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گنبدکاووس گفت: تبیین اندیشه‌های شهید مرتضی مطهری باید در رأس برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم باشد.

تبیین اندیشه‌های شهید مطهری در رأس برنامه‌های هفته معلم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدتقی قزل‎سفلی در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با تبریک هفته معلم اظهار داشت: باید نقش تاثیرگذار شهید مطهری و افکار و آثار ایشان برای نسل جوان تبیین شود.

این مسئول با اشاره به اینکه جایگاه و منزلت شغل معلمی هم شأن رسالت انبیاء است تصریح کرد: هفته معلم بهترین زمان برای تجلیل از مقام معلم است که در آن نباید به اهدای هدایا بسنده شود بلکه باید جایگاه و منزلت مقام معلم همواره در جامعه مورد تکریم باشد.

قزل‌سفلی با تسلیت ایام فاطمیه بیان داشت: خداوند الگویی همچون حضرت فاطمه (س) را به بشریت هدیه کرده و معلمان باید نقش بانوی دو عالم را در تعلیم و تربیت و ابعاد مختلف زندگی برای دانش‎آموزان الگو قرار دهند و به تبیین شخصیت این بانوی بزرگوار بپردازند و برای ارتقای تعلیم و تربیت در راستای آرمان‎های نظام به تبیین نقش ایشان به عنوان یک زن نمونه در دفاع از حریم ولایت و تعلیم فرزندان بپردازند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گنبدکاووس بر لزوم پیروی جامعه بشری به ویژه بانوان از حضرت فاطمه (س) تاکید کرد و متذکر شد: امروز دشمنان سعی می‌کنند، دختران و زنان جامعه را از هویت اسلامی دور کنند.

وی بر ارتقای تعلیم و تربیت با استفاده از پیام مقام معظم رهبری انقلاب، در تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی تاکید کرد و اذعان داشت: این پیام باید در مدارس نهادینه و زمینه‌های تحقق آن در آموزش و پرورش فراهم شود و دانش‌آموزان و والدین آنها با مصرف تولیدات داخلی، می‌توانند الگویی جهانی از تولید و پیشرفت را ارائه دهند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول