اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر دهدشت عنوان کرد

تشریح برنامه‌های شهرداری دهدشت در هفته معلم

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت برنامه های شهرداری دهدشت در هفته معلم را تشریح کرد.

تشریح برنامه‌های شهرداری دهدشت در هفته معلم

هیبت‌الله رزمجو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با گرامیداشت هفته معلم و اهمیت جایگاه آموزش و پرورش اظهار داشت: آموزش و پرورش مهم‌ترین نهاد اثرگذار در تربیت و تامین نیروی انسانی است و معلم به عنوان مدرس و مربی می‌تواند نقش حساس و کلیدی در این رابطه داشته باشد تا نیروی انسانی کارآمد و خلاق برای جامعه تربیت کند، به این ترتیب زمینه مناسب جهت رشد جامعه در تمامی ابعاد آن فراهم می‌شود.

رئیس شورای اسلامی دهدشت افزود: معلم با تعلیم و نشرِ علم، انسان‌ها را به سوی کمال و پیشرفت سوق می‌دهد و عشق و ایمان را بر لوح جان و ضمیر پاک انسان‌ها ثبت می‌کند و ندای فطرت را در فضای عالم طنین‌انداز می‌گرداند.

وی با بیان این‌که در آموزه‌های دینی ما برای تقدیر و تجلیل از مقام معلم سفارش‌های زیادی شده است، ابراز داشت: بدون تردید هر انسانی فطرتا دوست دارد تا از خدمتگزار خود تقدیر کند و چه خدمتی بالاتر از آموزش علم و دانش به انسان می‌تواند باشد.

رزمجو خاطرنشان کرد: همزمان با روز 12 اردیبهشت و آغاز هفته معلم تخفیف عوارض شهرداری برای تمام فرهنگیان  شهرستان کهگیلویه را خواهیم داشت.

وی یادآور شد: به مناسبت هفته معلم سه نفر از فرهنگیانی که بیشترین همکاری را با شهرداری دهدشت داشته‌اند طی مراسمی از آنها تقدیر به عمل خواهد آمد.

رئیس شورای اسلامی دهدشت سایر برنامه‌های هفته معلم را توزیع پوستر و شعاری به عنوان بزرگداشت هفته معلم بین تمامی تاکسی‌های شهری و آژانس‌های مسافربری، شست و شوی تمامی معابر شهری و حضور در یکی از مدارس شهرستان با اهدای دسته گل و تقدیر و تشکر از معلمان عنوان کرد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول