اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش منطقه عسلویه خبر داد

اجرای 65 ویژه‌برنامه هفته معلم در عسلویه

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش منطقه عسلویه از اجرای 65 ویژه‌برنامه هفته معلم در عسلویه خبر داد.

اجرای 65 ویژه‌برنامه هفته معلم در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه علی احمدی شامگاه یکشنبه‌ در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه عسلویه اظهار داشت: آموزش و پرورش منطقه عسلویه توان بالایی را در خود جای داده و باید از تمام امتیازاتی که در اختیار داریم به منظور توسعه سطوح آموزشی این منطقه بهره ببریم.

وی افزود: سند طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش از برنامه‌ها و رویکردهای مهمی است که آموزش و پرورش باید به صورت جدی و همه‌جانبه برای تحقق آن تلاش کند.

احمدی خاطر نشان کرد: بررسی نیازمندی‌ها و تمهیدات لازم برای اجرای طرح نظام آموزشی 3-3-6 از مسائل مهمی است که در ماه‌های اخیر به صورت جدی در جلسات آموزش و پرورش منطقه عسلویه مورد بررسی قرار گرفته و سعی در اجرای هر چه بهتر این طرح داریم.

این مسئول ادامه داد: آموزش و پرورش خانواده‌ای بزرگ و پرجمعیت است و از طریق دانش‌آموزان به تمام خانواده‌ها و بطن جامعه راه یافته و فرهنگ‌سازی در این نهاد عظیم از اهمیت بالایی برخوردار است که مسئولان آموزش و پرورش به آن باید توجه جدی داشته باشند.

رئیس آموزش و پرورش منطقه عسلویه اذعان کرد: در سالی که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای آن را به نام "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" مزین کرده‌اند باید تمام تلاش خود را به کار گیریم و از طریق فرهنگ‌سازی زمینه را برای تحقق این امر مهم در حد توان فراهم کنیم.

احمدی عنوان کرد: سال گذشته سالی پربار و افتخارآفرین برای اداره آموزش و پرورش منطقه عسلویه بود و باید زمینه را برای تداوم این افتخارات فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: بی‌شک تداوم این افتخارات با تلاش بی‌وقفه و خالصانه معلمان و دبیران این منطقه به دست خواهد آمد و اداره آموزش و پرورش نیز با تمام توان ایشان را مورد حمایت قرار خواهد داد.

رئیس آموزش و پرورش منطقه عسلویه با تاکید بر عمل به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: اجرای طرح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان نقشه راه آموزش و پرورش است و در سال جاری باید تمام همت و تلاش خود را در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش معطوف کنیم و از تمام فرصت‌ها در این راستا بهره ببریم.

احمدی از اجرای 65 ویژه‌برنامه هفته معلم در عسلویه خبر داد و گفت: تجلیل از معلمان و فرهنگیان و برگزاری همایش تجلیل از معلمان برتر و برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی در مدارس از جمله این برنامه‌هاست.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول