اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران خواستار شد

میزبانی ادارات و نهادهای گچساران از معلمان در هفته معلم

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: به منظور گرامیداشت جایگاه بلند معلمان، ادارات و نهادهای گچساران در هفته معلم میزبان معلمان بوده و اجرای برنامه‌های این هفته را بر عهده گیرند.

میزبانی ادارات و نهادهای گچساران از معلمان در هفته معلم

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید اکبر علیزاده پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی گچساران اظهار کرد: عدالت، استقلال، توسعه فکر و اندیشه از مفاهیم بسیار ارزشمندی است که زیرساخت‌های اصلی آن به وجود معلم بستگی دارد.

* علم‌آموزی همراه با تقوی از خصوصیات شهید مطهری بود

فرماندار گچساران و رئیس ستاد بزرگداشت مقام معلم این شهرستان پیامبران و ائمه را به عنوان معلمان بزرگ جهان دانست و ابراز داشت: بدون تعلیم و تربیت جامعه با مشکل مواجه می‌شد.

علیزاده تصریح کرد: انتخاب روز شهادت استاد مطهری به عنوان روز معلم، تجلیل از شخصیتی است که یک عمر با تقوی کار تعلیم و تعلم را انجام داد.

وی یادآور شد: جایگاه معلمان در تعالی جامعه آنقدر والا، روشن و اثربخش است که این نقش دنیوی و اخروی آن‌ها نیازی به توصیف ندارد.

علیزاده تشکیل و فعالیت مطلوب ستاد بزرگداشت مقام معلم را به منظور تجلیل و تقدیر شایسته از فرهنگیان و معلمان لازم و ضروری عنوان کرد.

مقام عالی دولت در گچساران افزود: با توجه به مقام و جایگاه معلم، مسئولان و رؤسای ادارات و نهادهای گچساران باید خود به عنوان مجریان برگزاری مراسم‌های تجلیل از معلمان و فرهنگیان در این شهرستان باشند.

علیزاده بیان داشت: اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم در گچساران با توجه به ظرفیت و توانایی اداره و نهاد خود بخشی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته معلم در گچساران را بر عهده بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: برای هماهنگی بیشتر در اجرای برنامه‌ها آموزش و پرورش گچساران به عنوان دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم این شهرستان بر روند اجرای برنامه‌ها پیگیری و نظارت داشته باشد.

* عضویت 20 اداره و نهاد در ستاد بزرگداشت مقام معلم در گچساران

فرماندار گچساران با اشاره به جهالت جهان بدون حضور و نقش‌آفرینی معلمان تصریح کرد: دنیا بدون معلم معنا نداشته و توسعه، پیشرفت در بخش‌های مختلف و رفاه و آسایش بدون معلم امکان‌پذیر نیست.

علیزاده عنوان داشت: در طول هفته بزرگداشت مقام معلم، ادارات و نهادهای گچساران به نوعی میزبان و مجریان برنامه‌های این هفته باشند.

وی از رؤسای ادارات خواست تا متناسب با توانمندی در بخش‌های مختلف راهکارهای لازم را برای برگزاری مطلوب برنامه‌های هفته معلم ارائه دهند.

علیزاده همفکری، مشورت و تصمیم‌گیری اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم و دیگر نخبگان فرهنگی برای برگزاری مراسمی شایسته و در خور شأن معلمان در هفته معلم را لازم و ضروری عنوان کرد.

وی گفت: افزون بر 20 اداره و نهاد گچساران در امر برگزاری مراسم‌های هفته معلم دخیل هستند و تلاش و عمل به مصوبات ستاد بزرگداشت مقام معلم گچساران لازم است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول