اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

حضور در مناطق جنگی ارتباط با خدا را راحت‌تر می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: حضور در مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس، ارتباط انسان‌ها با خدا را راحت‌تر می‌کند.

حضور در مناطق جنگی ارتباط با خدا را راحت‌تر می‌کند

سیروس صابری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه فضای مناطق جنگی جنوب، فضایی مقدس است، اظهار کرد: جهاد، شب زنده‌داری و خلوص نیت رزمندگان نمایی دیگر از خاک‌های مناطق جنگی جنوب را به نمایش گذاشته است.

وی بیان کرد: مناطق هشت سال دفاع مقدس جلوه‌گر عشق، فداکاری، ایثار، جهاد، راز و نیاز و از خودگذشتگی است و اینکه رزمندگان ما در برابر متجاوزان هشت سال ایستادگی کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین به استقبال مردم قزوین از اردوهای راهیان نور اشاره کرد و افزود: در سال گذشته 20 هزار نفر به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند که البته استقبال و تقاضا بیشتر از این تعداد بوده است.

صابری با اشاره به اینکه هر ساله مردم قزوین از اردوهای راهیان نور بیش‌تر استقبال می‌کنند،‌ تصریح کرد: این راهی است که مردم پیدا کرده‌اند و به آن عشق می‌ورزند و ما نیز باید کمک کنیم تا زمینه اعزام نفرات بیشتری به مناطق جنوب کشور آماده شود.

این مقام مسئول اوج اعزام‌ها به مناطق جنوب کشور را اسفندماه و نزدیک‌های عید اعلام کرد و گفت: در اسفندماه به دلیل اعزام دانش آموزان و دانشجویان به اردوهای راهیان نور و نزدیک‌ بودن عید به علت تقاضای گسترده مردم از اردوهای راهیان نور، اعزام‌ها به مناطق جنوب بسیار زیاد است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با اشاره به آغاز اردوهای راهیان نور به مناطق غرب، ادامه داد: اعزام کاروان‌های راهیان نور از سال گذشته به مناطق غرب کشور آغاز شده است تا مردم از مناطق غربی نیز دیدن کنند.

صابری پیرامون وضعیت زائرسرای استان قزوین در خرمشهر گفت: استانداری قزوین زمین زائرسرای استان قزوین در خرمشهر را تهیه کرده است و با مشخص شدن هیئت امنا، ساخت این بنا شروع می‌شود.

وی در خاتمه عنوان کرد: مردم با حضور خود در مناطق هشت سال دفاع مقدس، با شهدای خود تجدید میثاق می‌کنند و با دیدن دشت شلمچه، رودخانه خروشان اروند و رمل‌های جبهه‌های مرکزی نام و خاطره شهدا را زنده نگاه می‌دارند.   

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول