اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

راهیان نور زمینه‌ساز افزایش قدرت نرم است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان مقابله با هجمه‌های نرم دشمنان را نیازمند افزایش قدرت نرم دانست و گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور قدرت نرم ایران را افزایش می‌دهد.

راهیان نور زمینه‌ساز افزایش قدرت نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدحسین رجبی امروز در نخستین جلسه اعضای ستاد پشتیبانی اردوهای راهیان نور استان که در سالن دولت استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: راهیان نور مهم‌ترین راهکار مقابله با جنگ نرم دشمن است و تلاش مسئولان در راستای ارتقا و غنای این طرح بزرگ معنوی به منظور اثربخشی هرچه بیشتر آن امری ضروری است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: آشنایی بیشتر اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان با فداکاری رزمندگان دفاع مقدس و فرهنگ شهادت، ایثار و از خودگذشتگی و یادآوری ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و شهدا از مهم‌ترین اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است.

رجبی تصریح کرد: زائران اعزامی با حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس به مقام شامخ شهیدان در یادمان‌های مناطق عملیاتی احترام می‌کنند و از نزدیک با حماسه آفرینی‌ها و رزمندگان اسلام آشنا می‌شوند.

وی راهیان‌نور را حلقه اتصال نسل امروز با رشادت‌ها‌ی رزمندگان دفاع مقدس خواند و تصریح کرد: برگزاری این اردوها جوانان کشور را مقابل هجمه‌های فرهنگی و نرم دشمن بیمه می‌کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اعزام 5 هزار زائر در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور، گفت: در این دوره که تا 18 فروردین جاری ادامه داشت، اقشار مختلفی از جوانان، دانشجویان، محلات، بازنشستگان و پیشکسوتان و سایر اقشار حضور داشتند.

رجبی در پایان استان کردستان را یکی از مقاصد زائران راهیان نور خواند و اذعان داشت: در طول سال‌ گذشته بیش از 35 هزار نفر از اقشار مختلف مردم سراسر کشور از یادمان‌های شهدا و مناطق عملیاتی استان بازدید کرده‌اند.

انتهای پیام/ن۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول