اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوجوان خادم‌الشهدای راهیان نور گیلان:

سرزمین راهیان نور وجودم را دگرگون می‌کند

خبرگزاری فارس: نوجوان خادم‌الشهدای راهیان نور گیلان با بیان اینکه هفتمین سفر راهیان نور را تجربه می‌کنم، گفت: اینجا تمام وجود آدم را دگرگون می‌کند.

سرزمین راهیان نور وجودم را دگرگون می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کاروان راهیان نور زن و مرد و پیر و جوان و کودک و نوجوان نمی‌‌‌شناسد و از هر گروه سنی در این کاروان خود را به محل شهادت رزمندگان و فرزندان این مرز و بوم می‌‌‌رسانند تا از نزدیک با رشادت‌های این فرزندان برومند آشنا شوند.

در بین زائران کاروان راهیان نور گیلان حضور جوانی 17 ساله‌ که خادم‌الشهدای راهیان نور این استان بود نظرها را به خود جلب کرد.

سید ابراهیم صدری، دلیل حضور خود در کاروان راهیان نور گیلان را اینگونه تشریح کرد و اظهار داشت: در مقطع سوم دبیرستان مشغول به تحصیل هستم و حضورم در کاروان راهیان نور استان یکی از زیباترین سفر زندگی‌ام است.

وی، ادامه داد: شور و شوق و علاقه خاصی که در من نسبت به این سرزمین زیبا و عاشقانه نهفته بود موجب شده تا هر موقع و هر جا خبری از کاروان‌های راهیان نور باشد نخستین کسی باشم که داوطلب این سفر است.

این جوان خادم‌الشهدا با بیان اینکه هفتمین سفر راهیان نور را تجربه می‌کنم، افزود: اینجا تمام وجود آدم را دگرگون می‌کند و من که برای چندمین بار است به مناطق عملیاتی جنوب آمده‌ام باز هم مشتاقم و دوست دارم همیشه به این سفر بیایم.

وی، درباره علاقه خود به خادمی شهدا بیان کرد: آخرین باری که آمده بودم یعنی 13 آبان 90 تصمیم جدی گرفتم و از تمام شهدای شلمچه، اروند، هویزه و.. عهد گرفتم که نوروز 91 را خادم‌الشهدا باشم و در این راه خدمت کنم.

صدری با اشاره به اینکه اینجا بهترین جای ایران است، اذعان کرد: اینجا کربلای ایران ماست و نزدیک به کربلای آقایمان امام حسین (ع) است.

وی، به دوستان و همسن و سال‌های خود توصیه کرد که مناطق عملیاتی و مکان‌های شهدای ایران را از نزدیک ببینند.

 

این جوان که سال جدید خود را در کنار شهدا گذراند، ابراز کرد: بهترین عید عمرم را عید سال 91 می‌دانم و من عیدی زیبایی از شهدا گرفتم.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول