اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان اعزام کاروان‌های راهیان‌نور

افزایش 20 درصدی استقبال مردم از راهیان‌نور

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان اردویی راهیان‌نور سپاه حضرت امام حسن مجتبی(ع) البرز اعلام کرد: با استقبال گسترده مردم برای بازدید از مناطق جنگی، اعزام کاروان‌های راهیان‌نور در نوروز نسبت به سال‌های اخیر 20 درصد رشد داشته است.

افزایش 20 درصدی استقبال مردم از راهیان‌نور

علی‌اصغر ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی تأکید فرمودند که زنده نگه داشتن یاد و خاطره و آرمان‌های شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی ارزشی کمتر از شهادت ندارد.

وی تصریح کرد: به طور قطع در شرایطی که شرق و غرب برای منحرف کردن ذهن جوانان ما به تهاجم فرهنگی روی آورده‌ و از هیچ توطئه‌ای فروگذاری نمی‌کنند، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی در حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب دارد.

این مسئول ادامه داد: نسل سوم و چهارم انقلاب و جوانان ما باید بدانند که انقلاب اسلامی با چه هزینه‌ای تأسیس شده و وظیفه نسل امروز برای حراست از دستاوردهای گذشتگان چیست.

ابراهیمی افزود: برای تحقق این مهم برگزاری کاروان‌های راهیان‌نور طی سال‌ها تأثیر بسیار مهمی دارد که خوش‌بختانه مردم نیز نشان دادند از این طرح استقبال کرده و هر سال حضور آنها در مناطق جنگی افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: در نوروز 91 و زمان اعزام کاروان‌های راهیان‌نور مردم استان البرز حضوری گسترده در مناطق جنگی داشته و طی این مدت بیش از 9 هزار نفر در قالب کاروان‌های نور به این مناطق اعزام شدند.

وی تصریح کرد: این میزان در مقایسه با سال‌های قبل رشدی 20 درصدی داشته و نشان دهنده گرایش بیش از پیش جوانان و خانواده‌ها فرهنگ ایثار و شهادت است.

ابراهیمی در پایان اظهار امیدواری کرد که طرح اعزام خانواده‌ها به مناطق جنگی در قالب کاروان‌های راهیان‌نور در طول سال جاری نیز در صورت انجام هماهنگی‌های لازم تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول