اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه:

1500 سوادکوهی به کاروان‌‌های راهیان نور ملحق شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه با اشاره به اعزام هزار و 500 سوادکوهی به اردوی راهیان نور گفت: راهیان نور موجب تحول روحی و معنوی جوانان می‌شود.

1500 سوادکوهی به کاروان‌‌های راهیان نور ملحق شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، علی درزی ظهر امروز در نشست ارزیابی اعزام راهیان نور شهرستان سوادکوه با اشاره به این مطلب که یکی از وظایف بسیج ترویج ارزش‌ها و باورهای دینی است، گفت: راهیان نور و حضور در مراسم سالگرد امام راحل از ستادهایی است که با دبیری سپاه و با ریاست فرماندار در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

درزی با تاکید بر این مطلب که اعزام به راهیان نور از تاکیدات مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: به بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملائک شاهد جانفشانی رزمندگان ما بوده‌اند و معظم له برای تبرّک به این مناطق عملیاتی حضور می‌یافت.

وی با تاکید بر این مطلب که مردم در تقویت روحیه انقلابی نقش برجسته‌ای دارند، گفت: همراهی و همکاری مردم ما را در دستیابی به تعمیق باورهای دینی کمک کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به حضور بهترین جوانان در مناطق عملیاتی در ایام جنگ تحمیلی، گفت: حضور جوانان نسل امروز در این مناطق موجب تقویت باورهای انقلابی و مشاهده رشادت‌های رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی می‌شود.

این مسئول به ایجاد تحول در زائران مناطق عملیاتی جنگ تحمیلی در قالب راهیان نور اشاره کرد و گفت: برخی‌ها با مشاهده معنویت مناطق عملیاتی که در قالب راهیان نور اعزام شده‌اند، دچار تحول روحی و معنوی شده‌اند.

درزی به تاثیر بالای معنوی و فرهنگی راهیان نور در مردم اشاره کرد و متذکر شد: هزینه در این امر مهم و تاثیرگذار نوعی سرمایه‌گذاری برای توسعه معنویت و دفاع از ارزش‌هاست.

دبیر ستاد راهیان نور شهرستان سوادکوه از اعزام یک هزار و 486 نفر در راهیان نور این شهرستان خبر داد و اذعان داشت: 586 نفر از آنان دانش آموز و بقیه از دانشجویان، طلاب، اصناف و مسئولان بوده‌اند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول