اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانشجویی خراسان شمالی مطرح کرد

اعزام 1200 دانشجوی خراسان شمالی به اردوهای راهیان نور

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: یک‌هزار و 200 دانشجوی این استان سال گذشته به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

اعزام 1200 دانشجوی خراسان شمالی به اردوهای راهیان نور

مهدی الهی‌راد پیش از ظهر امروز در حاشیه همایش انرژی هسته‌ای، انرژی پاک، فردایی روشن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این تعداد دانشجو شامل دانشجویان دختر و پسر مراکز آموزش عالی دولتی و غیر دولتی بوده که در قالب کاروان‌های راهیان نور به صورت جداگانه در مناطق سابق عملیاتی حضور یافتند.

وی افزود: این تعداد از دانشجویان علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی جنوب از برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله زیارت اماکن متبرکه بهره‌مند شدند.

الهی‌راد اردوهای راهیان نور را در آشنا سازی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت مهم برشمرد و گفت: احیای این ایثارگری‌ها به ویژه با انجام برنامه‌های کاروان راهیان نور عملی شده و این کاروان‌ها گامی مهم در راستای ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

وی یادآور شد: جوانان باید با دوران دفاع مقدس آشنا شده و آن دوران را درک کنند و این درک و آشنایی زمانی محقق می‌شود که حداقل لحظه‌ای از آن دوران را به چشم ببینند تا بتوانند درک خوبی را از آن زمان داشته باشند.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول