اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن حمایت از ایثارگران آذربایجان غربی تاکید کرد

ضرورت راه‌اندازی کاروان‌های راهیان‌نور در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل انجمن حمایت از ایثارگران، مصدومان شیمیایی و قربانیان جنگ تحمیلی آذربایجان غربی‌ گفت: کاروان‌های راهیان‌نور آذربایجان غربی به منظور موقعیت استراتژیک استان، برقراری امنیت و ایجاد اشتغال راه‌‌اندازی می‌شود.

ضرورت راه‌اندازی کاروان‌های راهیان‌نور در آذربایجان غربی

صادق امستجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هدف اساسی این انجمن ارائه خدمات رایگان به تمام رزمندگان دوران جنگ، جانبازان، خانواده‌های محترم شهدا، ایثارگران و متوفیان و بسیجیان در سطح استان است.

وی افزود: انجمن حمایت از ایثارگران استان از بهمن ماه سال گذشته به انجمن خیریه ارتقا یافت و در این راستا افرادی به عنوان عضو افتخاری جذب این مؤسسه شدند و نیز عضویت برای تمامی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس درخواست عضویت کردیم.

این مسئول در ادامه با اشاره به بحث خیران تصریح کرد: در این زمینه انجمن برای اعضای این مؤسسه، برای تهیه جهیزیه برای دختران دم‌بخت و یا افرادی که قادر به تشکیل خانواده نیستند، درمان و فراهم کردن امکانات تحصیل برای افراد بی‌بضاعت جامعه است که در این زمینه اولویت با ایثارگران است.

وی گفت: امور خیریه برای محصلان و پژوهشگران که دارای طرح‌های جالبی در زمینه فعالیت‌های انجمن ایثارگران استان داشته باشند انجمن از لحاظ مادی و معنوی از آنها حمایت می‌کند.

امستجانی به ضرورت ایجاد راهیان‌نور در آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: مؤسسه حمایت از ایثارگران استان به منظور راه‌اندازی راهیان‌نور استان و بازدید از مناطق عملیاتی آذربایجان غربی اقدام به احداث نمایشگاه‌هایی با عنوان یادمان با مالکیت خود مؤسسه کرده تا علاقمندان بتوانند در بهار و تابستان از آن بازدید کنند.

این مسئول در ادامه افزود: مناطق عملیاتی کردنشین مانند سرو و صومای برودست به لحاظ موقعیت استراتژیک و مرزی دارای موقعیت مناسبی برای راه‌اندازی راهیان‌نور آذربایجان غربی است تا هم بتوان از این طریق منجر به اشتغال‌زایی استان شد و هم ایجاد امنیت، کاهش قاچاق و معضل بیکاری شد.

مدیر عامل انجمن حمایت از ایثارگران، مصدومان شیمیایی و قربانیان جنگ تحمیلی آذربایجان غربی به رابطه فراکسیون ایثارگران و مجلس اشاره کرد و گفت: ارتباط تنگاتنگی میان ایثارگران و مجلس برقرار است و در این رابطه تلاش می‌کنیم تا لایحه خدمات به ایثارگران که قبلا در مجلس تصویب نشده است را دوباره مطرح کنیم.

وی آذربایجان غربی را یکی از مناطق محروم در کشور دانست و اظهار داشت: در سال 91 که به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری شده است باید تلاش کرد تا سرمایه‌گذاری را افزایش داد و در این زمینه انجمن حمایت از ایثارگران استان تلاش می‌کند تا با تولید دارو، ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری به پیام رهبری جامه عمل بپوشاند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول