اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش هرمز:

اردوی راهیان‌نور پیوند جوانان با شهدا را بیشتر می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش هرمز گفت: اردوی راهیان‌نور و اعزام جوانان و نوجوانان به این اردو علاوه بر اجر معنوی انس و الفت جوانان را با شهدا بیشتر و بیشتر می‌کند.

اردوی راهیان‌نور پیوند جوانان با شهدا را بیشتر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از هرمز، محمد خارا عصر امروز طی جلسه‌ای در همین رابطه با بیان اینکه برگزاری اردوهای راهیان‌نور برای نسل جوان، تداعی کننده رشادت‌ها و مقاومت جوانان انقلابی است، اظهار داشت: جوانان و نوجوانان می‌توانند در این اردو درس ولایت مداری بیاموزند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: جوانان و نوجوانان به عنوان افسران جنگ نرم هستند و اردوهای راهیان‌نور فرصت مناسبی برای آشنایی جوانان با رشادت‌های شهدا و انتقال پیام شهدا و آمادگی برای دفاع همه‌جانبه و گوش به فرمان ولایت بودن است.

رئیس آموزش و پرورش هرمز افزود: جوانان ما در اردوهای راهیان‌نور به عنوان نماینده جامعه هستند و با حضور در این سرزمین‌ها و آشنایی با پیام شهدا باید آرمان‌های انقلاب و پیام شهدا را به هم نسلان خود انتقال دهند.

وی با اشاره به اعزام گروه‌های مختلف علاقه‌مند این جزیره به مناطق جنگی بیان داشت: رزمندگان و شهدای ایران اسلامی با حمایت همه‌جانبه از رهبر انقلاب و پایداری تا آخرین نفس از کشور، توانستند درس ولایت‌مداری و اطاعت از رهبری را به نسل جوان و کشورهای اسلامی منتقل کنند. 

یادآور می‌شود به همت سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان برنامه‌های متنوعی در اردوهای راهیان‌نور به اجرا در می‌آید که از جمله می‌توان به بازدید از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند رود، طلائیه، هویزه، فکه، چزابه، دهلاویه، موزه جنگ در خرمشهر و مسجد جامع خرمشهر اشاره کرد.

سفر زائرین استان هرمزگان پنج روزه بوده و در طول آن از یادمان‌ها و مناطق زیارتی دفاع مقدس دیدن خواهند کرد و دستاوردهای شهدا و رزمندگان از نزدیک مورد بازدید قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول