اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک-35

موسوی: راهیان‌نور امتداد راه شهداست

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج طلاب استان سمنان گفت: حضور در اردوهای راهیان‌نور شرکت در کلاس شهادت محسوب می‏شود و راهیان‌نور در حقیقت امتداد راه شهداست.

موسوی: راهیان‌نور امتداد راه شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حجت‏الاسلام سیدهادی موسوی امروز افزود: نگاه به راهیان‌نور باید نگاهی فرهنگی باشد و کار فرهنگی زمان‏بر است و نباید با نگاه آماری آن را سنجید بلکه باید با نگاه آثاری و اثرگذار به آن توجه کرد.

موسوی با بیان نقش روحانیان در هشت سال دفاع مقدس افزود: روحانیون در دوران جنگ، وظیفه تبلیغی برعهده داشته‏اند و در میادین جنگ پا به پای رزمندگان در دفاع از آرمان‏های انقلاب اسلامی حضور مستمر داشته و شهدای والامقامی را تقدیم اسلام کرده‏اند.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان سمنان در ادامه اظهار داشت: سازمان بسیج طلاب استان سمنان در اعزام کاروان‏های راهیان‌نور در دو بخش به فعالیت می‏پردازد که در بخش نخست، اعزام روحانیان به عنوان مبلّغ است، به طوری که به همراه هر کاروان یک یا دو نفر روحانی اعزام می‏شوند.

موسوی در ادامه گفت: تاکنون 30 نفر روحانی در کاروان‏های راهیان‌نور به فعالیت پرداخته‏اند و در بخش دوم، اعزام طلاب و روحانیون به عنوان زائر در کاروان‏های راهیان‌نور برای بازدید از مناطق عملیاتی در دوران دفاع مقدس انجام می‏شود که سهمیه اعزام در سال جاری 80 نفر است.

وی بیان کرد: برای به حداقل رساندن مشکلات در سال آینده، طرح "روحانی راوی" را به سپاه استان سمنان پیشنهاد داده‏ایم که در صورت اجرای این طرح، با پرورش روحانیون به عنوان راویان دفاع مقدس، بر اثرگذاری بار معنوی این حرکت فرهنگی افزوده خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان سمنان در پایان ضمن قدردانی و تشکر از دست‏اندرکاران این حرکت فرهنگی با اشاره به کم بودن زمان این اردوها خاطرنشان کرد: برنامه‏ها خیلی فشرده است و این امر باعث کاهش اثرگذاری معنوی خواهد شد و سرمایه‏گذاری بیشتری باید در این زمینه انجام پذیرد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول