اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 12 قائم استان سمنان:

اردوهای راهیان‌نور سبب دگرگونی معنوی در زائران می‏شود

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 12 قائم(عج) استان سمنان گفت: اردوهای راهیان‌نور باعث به وجود آمدن دگرگونی‏های معنوی در زائران می‏شود.

اردوهای راهیان‌نور سبب دگرگونی معنوی در زائران می‏شود

اسماعیل قاسم‏پور امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان بیان کرد: نسل جوان از دوران دفاع مقدس و از ‌رشادت‏ها و جان‏فشانی‏هایی که در هشت سال دفاع مقدس انجام شده، مطلع نیست.

وی افزود: یکی از راهکارهایی که باعث آشنایی هر چه بیشتر جوانان این مرز و بوم با رشادت‏های دوران دفاع مقدس می‏شود، اردوهای راهیان‌نور است.

فرمانده تیپ 12 قائم(عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف این اردوها فرهنگ‏سازی اخلاقیات، رفتار، کردار و منش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و این اردوها باعث انتقال این فرهنگ در بین اقشار جامعه خصوصاً جوانان می‏شود.

قاسم‏پور تصریح کرد: دگرگونی‏های اخلاقی، معنوی و رفتاری در افراد شرکت‌کننده در این اردوها به خوبی ملموس است.

فرمانده تیپ 12 قائم(عج) استان سمنان از دیگر اثرات اردوهای راهیان‌نور را تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت توسط جوانان شرکت‌کننده در این اردوها در جامعه عنوان کرد.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حمایت و پشتیبانی از این‌گونه برنامه‏هاست که در این زمینه، تیپ 12 قائم(عج) همیشه و در تمامی صحنه‏های دفاع از انقلاب و اسلام حضور داشته است.

فرمانده تیپ 12 قائم(عج) استان سمنان گفت: در طول اجرای اردوهای راهیان‌نور، تیپ 12 سمنان مسئولیت ترابری شرکت‌کنندگان در اردو، درمان و امدادرسانی، امنیت اردو و کاروان‏ها را برعهده داشته است.

قاسم‏پور اعلام کرد: تیپ 12 قائم(عج) در راهیان‌نور سال 91-90، چهار دستگاه آمبولانس، هشت دستگاه خودروی سبک و بیش از 28 دستگاه اتوبوس را در اختیار ستاد برگزاری راهیان‌نور استان قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: 47 نفر از پاسداران در موضوعات خدماتی درمانی، فرهنگی و ترابری زائران در اردوهای راهیان‌نور حضور داشته‏اند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول