اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به روزهای پایانی سال تحصیلی 91-90 صورت می‌گیرد

برگزاری کارگاه‌های آموزشی مدیران در پاکدشت

خبرگزاری فارس: با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی سال تحصیلی 91-90 و لزوم برنامه ریزی و بستر سازی برای ساماندهی نیروی انسانی و فضاهای آموزشی در سال تحصیلی آینده، کارگاه‌های آموزشی مدیران برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی مدیران در پاکدشت

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به ضرورت تشکیل کارگاه‌های آموزشی مدیران، ایجاد هماهنگی، تعامل و استفاده از نظرات و پیشنهادات سازنده ایشان را مهم‌ترین دستاورد این کارگاه‌ها برشمرد و عنوان کرد: جلسات (کارگاه‌های آموزشی) مدیران مدارس حوزه معاونت آموزش متوسطه و راهنمایی تحصیلی با هماهنگی‌های به‌عمل آمده در روزهای 21 و 23 و 27 فروردین با حضور کارشناسان آموزش در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت برگزار شد.

غلامعلی خانی هدف از برگزاری این جلسات را ساماندهی مطلوب نیروی انسانی و آمادگی هر چه بیشتر دانش آموزان برای ورود به امتحانات خرداد ماه و البته پرداختن به طرح پنج گام تا ارتقای وضعیت آموزشی مدارس عنوان کرد.

خانی افزود: در تقویم اجرایی معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت پنج گام تبیین شده که مدیران موظفند آنها را در برنامه سالانه خود مورد توجه قرار دهند.

این گزارش حاکی است، تشکیل جلسات هم اندیشی با دانش آموزان (شورای دانش آموزی) و ارائه روش صحیح مطالعه، تشکیل جلسه هم‌اندیشی با دبیران (شورای دبیران) با موضوع ارائه راهکارهای بهبود وضعیت آموزش، تشکیل جلسه هم اندیشی با اولیاء با موضوع بررسی وضعیت آموزش دانش آموزان، تشکیل کلاس‌های تقویتی برای دانش آموزان لازم التوجه و نظارت و کنترل و ارزیابی عملکرد دبیران و دانش آموزان موفق و تلاشگر در راستای ارتقای وضعیت آموزشی مدارس جزو موارد این طرح هستند. 

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول