اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت سه روز صورت می‌گیرد

بازدید تیم ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش خراسان جنوبی از کردستان

خبرگزاری فارس: تیم نظارت و ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از فعالیت‌های آموزشی و پرورشی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان کردستان بازدید می‌کنند.

بازدید تیم ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش خراسان جنوبی از کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان کردستان ظهر امروز در جلسه مقدماتی بازدید تیم نظارت آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: عملیاتی کردن مدیریت دانش، تبادل تجربه و بیان مهم‌ترین اقدامات، فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه آموزش متوسطه از جمله اهداف برگزاری این جلسه است.

طالب محمدی همچنین به مهم‌ترین شاخص‌های ارتقای کیفیت و عدالت آموزشی در استان اشاره کرد و از تدوین منشور همکاری به عنوان سند راهبردی آموزش و پرورش استان و تدوین برنامه‌های اساسی اولویت‌دار به عنوان جهت‌گیری‌های اصلی و خط مشی‌های کلی اداره‌کل آموزش و پرورش نام برد.

وی همچنین از تدوین برنامه عملیاتی در سطوح مختلف استانی، شهرستانی و مدرسه‌‌ای خبر داد و بیان کرد: این برنامه پیوستار ارتقایی منظم در راستای تحقق شاخص‌های آموزشی مورد توافق با وزارت متبوع است.

معاون آموزش متوسطه کردستان ضمن تشریح شیوه‌نامه نظارتی (با تاکید بر شاخص‌های آموزشی) در خصوص روند اجرای این طرح در استان گزارش مبسوطی بیان کرد.

محمدی در پایان به مهم‌ترین اقدامات دبیرخانه مجتمع‌های آموزشی و پرورشی شهری و روستایی و فعالیت‌های کیفیت بخشی مدارس شبانه‌روزی نیز اشاره کرد.

جلسه مقدماتی بازدید تیم نظارت و ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش خراسان جنوبی با حضور معاون آموزش متوسطه و کارشناسان این حوزه در سالن جلسات باشگاه فرهنگیان سنندج بر گزار شد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول