اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی تویسرکان:

آموزش و پرورش کلیدی‌ترین نقش را در استقلال تولیدات داخلی دارد

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی تویسرکان گفت: آموزش وپرورش به عنوان بنیادی‌ترین نهاد آموزشی در پیکره جامعه کلید‌ی‌ترین نقش را در استقلال تولیدات داخلی دارد.

آموزش و پرورش کلیدی‌ترین نقش را در استقلال تولیدات داخلی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، مسعود حمزه ای ظهر امروز سه‌شنبه در شورای آموزش وپرورش تویسرکان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش کارکردی زیربنایی در نهادینه‌سازی فرهنگ کار و تلاش را در جامعه دارد، اظهار داشت: نیروی انسانی کاردان و خلاق شاخصه توسعه یافتگی هر کشور است که این وظیفه خطیر بر عهده نهاد آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه استفاده بهینه از همه ظرفیت‌ها مستلزم فرهنگسازی است، گفت: آموزش و پرورش به عنوان بنیادی‌ترین نهاد آموزشی در پیکره اجتماع نقشی کلیدی در راستای ارتقا و رشد اقتصاد و استقلال داخلی در عرصه تولید دارد.

بخشدار مرکزی تویسرکان با اشاره به اینکه کشور به تمام عناوین نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر برای دستیابی به اهداف متعالی انقلاب و تحقق شعار تولید ملی، کار و حمایت از سرمایه ایرانی نیاز دارد، گفت: با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی و علوم مختلف در جهان مجهزسازی جامعه اسلامی به علوم نوین یک ضرورت واجب است.

وی با تأکید بر اینکه سرمایه‌گذاری در عرصه‌های تولید داخلی نیاز جامعه را رفع می‌کند، اذعان داشت: بهره‌مندی از توان نیروی انسانی جوان و جذب سرمایه‌گذاران در بخش تولید با اولویت سرفصل همت و تلاش مضاعف کشور در بخش اقتصاد در عرصه جهانی موفقیت‌های زیادی را کسب خواهد کرد.

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان نیز گفت: اعتکاف علمی در ایام نوروز در سه مرکز برای دانش آموزان مقطع چهارم دبیرستان در رشته های ریاضی، علوم تجربی و علوم انسانی در بازه زمانی 10 روز در شهرستان برگزار شده است.

علی بیات افزود: اعتکاف علمی در راستای ارتقای علمی دانش‌آموزان در مدرسه الزهراء شهر سرکان، مدرسه بنت الهدی و دبیرستان حاج غفار رسولی تویسرکان برای 95 دانش‌آموز دختر و پسر برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح در سال 89 برای نخستین بار در شهرستان اجرایی شد، خاطرنشان کرد: استفاده بهینه از فرصت‌ها، ایجاد بستر آرامش و رفع اشکالات درسی دانش‌آموزان با حضور استادان مرتبط از مزیت‌های این اعتکاف علمی محسوب می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان تویسرکان در پایان سخنان خود تأکید کرد: یکی از دستاوردهای مهم این حرکت علمی در شهرستان کسب رتبه‌های یک رقمی  و خوب در مراکز آموزش عالی کشور در کنکور سال 90 بوده است. 

انتهای پیام/خ۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول