اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

آموزش و پرورش ‌مروج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی باشد

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: آموزش و پرورش با تبیین مزایای استفاده از کالاهای داخلی، می‌تواند مروج فرهنگ استفاده از کالای ملی و تولیدات داخلی باشد.

آموزش و پرورش ‌مروج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی‌محمد آزاد ظهر امروز در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برای اجرایی کردن فرمایش مقام معظم رهبری، فرهنگ‌سازی استفاده از تولیدات داخلی باید از پایه و از طریق دانش‌آموزان آغاز شود.

وی افزود: دشمن مسائل اقتصادی را پیش گرفته و از این راه برای تضعیف ایران استفاده می‌کند که در این راستا باید تولیدات ملی خود را افزایش و از تولید ملی خود حمایت کنیم.

آزاد گفت: دستگاه‌های اجرایی، تولیدی و فرهنگی هر کدام در این راستا وظایف خاص خود را دارند و برای فرهنگسازی استفاده از کالای ایرانی باید از آموزش و پرورش آغاز کنیم.

استاندار سیستان‌و بلوچستان گفت: اگر از امروز آغاز کنیم و با دانش‌آموزان درباره تولید ملی و کالای ایرانی سخن بگوییم می‌توانیم برای سال‌های آینده در این زمینه نتایج مثبتی بگیریم.

وی با اشاره به گرامیداشت مقام معلم بیان داشت: باید شان و منزلت معلمان را برای دانش‌آموزان تبیین کنیم.‌

آزاد ادامه داد: نباید بگذاریم مسائل روز و امکانات جدید از جایگاه معلمان بکاهد و باید تقدیر از پیشکسوتان عرصه علم و دانش به ویژه معلمان در هفته بزرگداشت مقام معلم در دستور کار قرار گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان از اعضای شورای آموزش و پرورش خواست: از هم اکنون برای پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان برنامه‌ریزی کرده و در برنامه‌های اوقات فراغت تنوع ایجاد کنند به طوری که دانش آموزان با رغبت بیشتری به سمت کلاس‌ها جذب شوند.

انتهای پیام/‌ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول