اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خواستار شد

تشکیل کارگروه ویژه عفاف و حجاب در آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: با توجه به اهمیت حجاب در مدارس، کارگروه ویژه عفاف و حجاب در آموزش و پرورش تشکیل شود.

تشکیل کارگروه ویژه عفاف و حجاب در آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد حسین جهانبخش صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر رعایت عفاف و حجاب در بین دانش آموزان اظهار داشت: پیشنهاد می‌شود از ابتدای سال تحصیلی آینده در درون مدارس قوانینی برای رعایت حجاب دانش آموزان تدوین شود.

وی با بیان اینکه بدحجابی مظهر جنگ نرم است، تصریح کرد: به دانشگاه علمی و کاربردی استانداری دستور دادیم دانشجویان این دانشگاه با چادر به دانشگاه بیایند و بر این امر نیز نظارت داریم.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: بی تفاوتی نسبت به بدحجابی در جامعه یک ضعف است، بنابراین برای رعایت حجاب در مدارس و مراکز تربیت معلم باید راهکاری از سوی آموزش و پرورش اندیشیده شود.

جهانبخش با بیان اینکه بدحجابی دهن کجی به شعائر اسلامی است، خاطر نشان کرد: تمام معلمان مدارس نیز برای رعایت عفاف و حجاب دانش آموزان وظیفه دارند.

وی افزود: اگر رسانه‌های بیگانه در مورد اقدامات ما در بخش حجاب اظهار نظر کرده و آن را رد می‌کنند بدانید ما کار صحیحی انجام دادیم.

وی در بخش دیگری از این نشست در ارتباط با اعتبارات هوشمند سازی مدارس گفت: دیوان محاسبات مشاور امین دستگاه‌های اجرایی باید باشد و ذیحساب نیز وظیفه دارد به دنبال حل مشکلات باشد نه اینکه خود مشکل‌تراشی کند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مجلس هشتم بدعت‌های تاریخی به وجود آورد گفت: سابقه نداشته در مجلس کلیات بودجه در کمیسیون تلفیق رد شود و این برای نخستین‌بار است که اتفاق افتاده است.

جهانبخش یادآور شد: مجلس هشتم بالاترین زحمت را برای دولت اصولگرا داشت و خوراک تبلیغاتی را برای غربی‌ها فراهم کرد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول