اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ریگان خبر داد

راه‌اندازی میز خدمت در آموزش و پرورش ریگان

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ریگان گفت: میز خدمت برای دسترسی سریع و آسان و همچنین تکریم ارباب رجوع در مدیریت آموزش و پرورش ریگان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی میز خدمت در آموزش و پرورش ریگان

اصغر پارسا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: برابر سیاست‌های اجرایی دولت مبنی بر خدمات‌رسانی شایسته به شهروندان به منظور دستیابی آسان و همچنین تکریم ارباب‌رجوع و ارائه خدمات به موقع و مؤثر به مردم میز خدمت در این نهاد فرهنگی راه‌اندازی شد.

وی افزود: بر اساس وظایف اعلام شده در میز خدمت اطلاعات و راهنمایی لازم در ارتباط با امور درخواستی و مدارک مورد نیاز مراجعان پاسخ لازم داده می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش ریگان از برگزاری کلاس‌های کنکور و فوق برنامه در ایام نوروز در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: با همت دبیران بومی شهرستان و نخبگان دانشگاهی با هدف تقویت بنیه علمی این کلاس‌ها در سه مدرسه در این شهرستان برگزار شد.

وی تشکیل این کلاس‌ها را 110 جلسه عنوان کرد و گفت: این کلاس‌ها شامل کلاس‌های کنکور ویژه دانش‌آموزان پیش‌دانشگاهی و کلاس‌های تقویتی ویژه دانش‌آموزان سال سوم متوسطه است.

پارسا گفت: در این کلاس‌ها تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان مورد ارزیابی قرار گرفت.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول