اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اصفهان:

چشم امید نظام به مدیران آموزش و پرورش است

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: چشم امید نظام جمهوری اسلامی ایران به مدیران آموزش و پرورش است و این افراد باید تمامی اقدامات خود را در عرصه آموزشی براساس سند تحول بنیادین انجام بدهند.

چشم امید نظام به مدیران آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نجیمه باجلان ظهر امروز در نشست مدیران دوره ابتدایی با مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: نظام آموزشی کشور در آستانه تحول عمیق، ریشه‌ای، همه‌جانبه و نظام‌مند با رویکرد دین‌محوری قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر به دستور رهبر معظم انقلاب سند تحول بنیادین نظام آموزشی کشور با اندیشه پژوهشگران، اندیشمندان و محققان تنظیم شده است، اضافه کرد: مدیران و معلمان باید برای تربیت دانش‌آموزان به عنوان سرمایه کشور تحولات ایجاد شده در این سند را به صورت مناسب اجرا کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: معلمان دوره ابتدایی به عنوان پیشگامان اجرای سند تحول در حوزه ابتدایی هستند و این افراد از توانمند‌ترین، ولایی‌ترین و آماده‌ترین افراد در این حوزه به شمار می‌روند.

وی با اشاره به اینکه چشم امید نظام به مدیران آموزش و پرورش است، ادامه داد: مدیران و معلمان باید تمامی اقدامات خود را در عرصه آموزشی براساس سند تحول بنیادین انجام بدهند.

باجلان با اشاره به اینکه برش تحول بنیادین از پایه پنجم ابتدایی آغاز شده است، تأکید کرد: سال تحصیلی آتی تمامی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی به پایه ششم راه می‌یابند و اجرای مناسب سند تحول بنیادین در سیستم آموزشی به مدیریت مدیران دوره ابتدایی نیاز دارد.

وی بیان داشت: معلمان و مدیران دوره ابتدایی در سازندگی کشور و تربیت دانش‌آموزان نقش ماندگاری دارند و این موضوع بر هیچ شخصی پوشیده نیست.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول