اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

27 اردیبهشت‌ماه صورت می‌گیرد

بازدید از آموزش و پرورش استثنایی اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان گفت: اعضای شورای سیاستگذاری اقامه نماز این وزارتخانه از مدارس استثنایی اصفهان بازدید می‌کنند.

بازدید از آموزش و پرورش استثنایی اصفهان

سعید ادیب امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با بازدید اعضای شورای سیاست‏گذاری اقامه نماز وزارت آموزش و پرورش از نواحی و مدارس اداره‌کل اظهار داشت: 27 اردیبهشت‌ماه، مدیرکل قرآن، نماز و عترت وزارتخانه با هیئت همراه به منظور بازدید از نواحی و مدارس آن اداره‌کل به استان اصفهان می‏آیند.

وی در ادامه افزود: اعضای این شورا برای پیگیری برنامه‏های قرآنی و نماز استان به اصفهان سفر می‌کنند.

معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان گفت: ابراهیم اعتصام از اعضای این شورا و معاون تشخیص، پیشگیری، امور پرورشی و تربیت‌بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، دیداری از آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان و مدارس آن اداره انجام می‏دهد.

وی با اشاره به اهمیت نماز و تأثیر آن در جامعه تصریح کرد: معاون تشخیص، پیشگیری، امور پرورشی و تربیت‌بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به منظور بازدید و بررسی وضعیت آموزش و اجرای برنامه‏های قرآنی و نماز در سطح اداره و مدارس استثنایی به اصفهان سفر می‌کنند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول