اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

فعالیت 15 هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش زنجان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در حال حاضر 15 هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان زنجان فعالیت می‌کنند.

فعالیت 15 هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش زنجان

ابوالقاسم احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از مجموع نیروهایی که در آموزش و پرورش استان زنجان فعال هستند، 13 هزار و 836 نفر به صورت نیروی رسمی و آزمایشی با این اداره کل همکاری دارند.

وی همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر 631 نفر نیرو نیز به صورت پیمانی هستند، اضافه کرد: 669 نفر نیز به صورت قراردادی و کار معین در اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان فعالیت می‌کنند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 143 نفر نیز به صورت نیروی تطبیق یافته در این اداره کل به فعالیت اشتغال دارند، اضافه کرد: همچنین 270 نفر نیرو نیز به صورت حق‌التدریسی در اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان فعالیت می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 10 هزار و 492 نفر به عنوان نیروی آموزشی در اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان مشغول فعالیت هستند، افزود: این نیروها شامل معلمان، مشاوران، مربیان تربیت بدنی و ... است.

احمدی همچنین یادآور شد: در حال حاضر 900 نفر نیز به عنوان نیروی ستادی در سطح استان زنجان ارائه خدمت می‌کنند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در حال حاضر 4 هزار و 200 نفر به صورت عوامل اجرایی از قبیل مدیر و افراد حاضر در بخش‌های خدماتی فعالیت می‌کنند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان اذعان داشت: در مجموع در حال حاضر 15 هزار و 592 نفر نیروی انسانی در اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان فعالیت می‌کنند.

وی همچنین یادآور شد: در حال حاضر 43 نفر نیز به عنوان سرباز معلم با اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان همکاری دارند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول