اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی خبر داد

واریز 100 میلیون به حساب سرایداران آموزش و پرورش مشهد و تبادکان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: صبح امروز مبلغ 100 میلیون تومان به حساب طلایه‌داران و سرایداران آموزش و پرورش مشهد و تبادکان واریز شد.

واریز 100 میلیون به حساب سرایداران آموزش و پرورش مشهد و تبادکان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد محمدتقی فخریان صبح امروز در مراسم اختتامیه اسکان نوروز 91 و تجلیل از سرایداران و طلایه‌داران خدمت به زائرین امام رضا(ع) اظهار داشت: باید از این سریدارن و کلیدداران امام رضا(ع) که به زائران امام رضا خدمت‌رسانی می‌کنند قدردانی بسیار کرد، چرا که در احادیث آمده است که زیارت امام رضا (ع) از هزاران حج عمره بالاتر است و باید از خدمت‌گذاران امام رضا(ع) قدردانی کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: این ایام که هم‌زمان شهادت 2 شهید بزرگوار شهید صیادشیرازی و شهید آوینی است را به نام روز متعهد نام‌گذاری کردند و وقتی از شهید صیادشیرازی نام می‌بریم باید مقام این شهید بزرگوار را در یک تراز بالا قرار دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی با اشاره به سخن آیت‌الله مکارم‌شیرازی درباره شهید صیادشیرازی، گفت: شهید صیادشیرازی 3 خصوصیت برتر داشت، این 3 خصوصیت این شهید بزرگوار شجاعت، اخلاص و تواضع بود.

فخریان ادامه داد: ایشان همیشه به پسر خود نصیحت می‌کردند همیشه مراقب باش خط ولایت را گم نکنی که این امر بسترساز آسیب‌های دیگر است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در ارتباط با مسافرت فرهنگیان به مشهد اظهار داشت: امسال بیش از 70 درصد فرهنگیان در تعطیلات نوروز به سفر رفتند که در این راستا خراسان‌رضوی میزبان تعداد زیادی از همکاران فرهنگی بود و بخش زیادی از مسافرانی که به مشهد سفر کردند را فرهنگیان به خود اختصاص دادند.

فخریان در ادامه به خدمت‌رسانی سرایداران آموزش و پرورش در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: سرایداران و طلایه‌داران آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع) هیچ چیزی کم نگذاشتند و خدمت این افراد همانند کلیدداران خانه کعبه است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول