اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

عملکرد آموزش و پرورش دشتی قابل تقدیر است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: فعالیت‏ها، عملکرد و اقدامات انجام شده توسط آموزش و پرورش شهرستان دشتی در یکسال گذشته قابل تقدیر وتحسین است.

عملکرد آموزش و پرورش دشتی قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، سید علی هاشمی صبح امروز در نشست اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتی اظهار داشت: بدون شک موفقیت‎های کسب شده حاصل همکاری وهمت مدیران و معلمان بوده است.

وی تصریح کرد: سند بنیادین آموزش و پرورش که یکی از دغدغه‎های مهم رهبر معظم انقلاب بوده است، تدوین شده و در حال تحقق است.

هاشمی افزود: برای مجتمع آموزش رفاهی معلمان بیش از 600 میلیون تومان هزینه شده و اعتبار آن استانی و ملی بوده است.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز 150 میلیون تومان از ناحیه شهرستان اعتبار گذاشتیم که 50 میلیون تومان برای خرید تجهیزات بوده است.

رئیس آموزش و پرورش دشتی نیز در این نشست گفت: در ایام نوروز تعداد 657 نفر از مهمانان نوروزی را در مدارس شهرستان اسکان داده‎ایم.

حسین زارعی افزود: در سال گذشته در بحث اتوماسیون، بهداشت مدارس، پروژه مهر و برگزاری بزرگداشت مقام معلم در سطح استان شهرستان برتر بوده‎ایم.

وی ادامه داد: در بحث هوشمند کردن مدارس طبق مصوبه هیئت دولت هر اداره موظف است یک مدرسه را هوشمند کند و ما تنها شهرستانی هستیم که از ناحیه ادارات هیچ گونه همکاری صورت نگرفته است.

زارعی اضافه کرد: امسال 32 مدرسه وابسته به حوزه علمیه قرار است در سطح استان دایر شود که سهم شهرستان دشتی 2 مدرسه است که آمادگی دایر کردن پنج مدرسه را نیز داریم.

وی یادآور شد: مدرسه المهدی خورموج در سطح کشور اول شد و الگویی برای مدارس استان و کشور قلمداد می‎شود.

زارعی افزود: بحث مدرسه تیزهوشان که از آرزوهای ما بود مجوز آن از وزارت خانه صادرشده و دانش‎آموزان بخش‎های کاکی، اهرم، دلوار و شنبه نیز در این مدرسه پذیرش می‎شوند.

وی با اشاره به برنامه‎های هفته معلم گفت: هفته معلم با زدن زنگ سپاس معلم در مدرسه مصطفوی آغاز می‎شود و گردهمایی خانواده شهدای فرهنگی و غبارروبی گلزار شهدا و تجلیل از معلمان از دیگر برنامه‎های هفته معلم در شهرستان به شمار می‎رود.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول