اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگی عمومی هندیجان خواستار شد

توجه مضاعف به مقوله پرورشی قرآنی در آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: رئیس شورای فرهنگی عمومی هندیجان خواستار توجه مضاعف مسئولان مرتبط به مقوله پرورشی _ قرآنی در آموزش و پرورش شد.

توجه مضاعف به مقوله پرورشی قرآنی در آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، حجت‌الاسلام عبدالحسن بهبهانی‌پور عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این منطقه که در محل فرمانداری با حضور مسئولان شهری برگزار شد، اظهار کرد: معلمان کارآمد تفکر خلاق را در دانش‌آموزان به خوبی پرورش می‌دهند، زیرا از شرایطی که به تفکر خلاق منجر می‌شود، درک درستی دارند و فعالیت‌های یادگیری را به نحوی سازماندهی می‌کنند که به پرورش خلاقیت در دانش‌آموزان کمک می‌کند.

وی بیان کرد: تدریس خوب فقط این نیست که توانایی‌های ذهنی دانش‌آموزان رشد داده شود، بلکه مهارت حل مسئله که از آثار پرورش تفکر خلاق می‌شود باید به اشکال مختلف مورد تأکید قرار گیرد.

رئیس شورای فرهنگی عمومی هندیجان با اشاره به اینکه هدف کلی و مهم دیگر معلمان کارآمد بهبود ‌ارتباط‌ میان دانش‌آموزان و رشد واقعی عزت نفس در آنان است، گفت: در همین راستا می‌توان به مقوله پرورشی و مربیان قرآنی بیش از پیش پرداخت که این مهم باید در دستور کار آموزش و پرورش منطقه قرار گیرد.

وی همچنین عنوان کرد: معلمان قرآنی می‌توانند مقوله دین و تربیت را به درستی درون محتوای آموزشی خود گنجانده و آن را در جامعه تزریق کنند.

بهبهانی‌پور در ادامه بیان کرد: نظام آموزشی دینی و تربیتی باید تقویت شده و به دیگر بخش‌های فرهنگی و تربیتی منطقه نیز اشاعه داده شود.

امام جمعه هندیجان در پایان گفت: برگزاری همایش‌های دینی و تربیتی نیز می‌تواند در این زمینه مثمرثمر واقع شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول