اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابهر:

ایران برای استفاده از انرژی هسته‌ای نیازمند هیچ کشوری نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابهر گفت: ایران اسلامی برای استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای نیازمند هیچ کشوری در جهان نیست.

ایران برای استفاده از انرژی هسته‌ای نیازمند هیچ کشوری نیست

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: دین مبین اسلام دین تلاش و مجاهدت بوده و مسلمانان را به کسب علم تشویق می‌کند.

وی با بیان اینکه علم دارای 27 کلمه است، یادآور شد: از نظر مکاتب اسلامی تا کنون تنها دو کلمه از این علم به جهان بشریت ارائه شده و با وجود همه تلاش‌های صورت گرفته علم به صورت کامل در جهان عرضه نشده است.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه در زمان حکومت امام زمان (عج) همه علوم کشف می‌شود، خاطرنشان کرد: باید در این راستا اقدامات مطلوبی انجام شود.

وی با بیان اینکه آبرو و حیثیت نظام جمهوری اسلامی در گرو توجه به پیشرفت‌های علمی به ویژه در عرصه هسته‌ای است، یادآور شد: دشمنان همواره مانع پیشرفت‌های کشور ایران بوده و از این پیشرفت‌ها واهمه دارند.

حجت‌الاسلام رحیمی ادامه داد: همان گونه که باید از حیثیت و آبروی کشور دفاع کرد باید انرژی هسته‌ای را نیز مدنظر قرار داده و از پیشرفت‌های حاصل شده در این زمینه به خوبی پاسداری و صیانت کرد.

وی با اشاره به تحریم‌های صورت گرفته از سوی استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: ایران اسلامی با وجود همه تحریم‌های صورت گرفته به انرژی هسته‌ای دست یافته و تا کنون موفقیت‌های مطلوبی نیز در این زمینه کسب کرده است.

امام جمعه ابهر بر ضرورت دفاع از پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف به ویژه انرژی هسته‌ای تاکید کرد و افزود: ملت ایران همچون گذشته از حق مسلم خود به خوبی دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های هسته‌ای کشور در حال حاضر مطلوب است، ابراز داشت: ایران اسلامی برای استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای نیازمند هیچ کشوری در جهان نیست.

حجت‌الاسلام رحیمی بر ادامه روند فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران تاکید کرد و گفت: دانشمندان هسته‌ای ایران در عرصه‌های مختلف افتخار آفرینی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران دست‌یابی به این انرژی را حق خود می‌داند، یادآور شد: استفاده از این انرژی برای مردم همه کشورها به صورت صلح‌آمیز مهم است.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه دشمنان چشم دیدن پیشرفت‌های ایران را ندارند، افزود: ایران هسته‌ای مجهز به فناوری صلح‌آمیز نیز برای آنان خطر محسوب می‌شود، چرا که در مقابل پیشرفت‌های آنان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه همه کشورهای جهان برای دستیابی به انرژی هسته‌ای گام بر می‌دارند، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی نیز به این انرژی دست یافته و برای ادامه پیشرفت‌های کشور از آن استفاده می‌کند.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول