اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت هیرمند:

ایران خواهان خلع سلاح هسته‌ای در جهان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرستان هیرمند گفت: جمهوری اسلامی ایران خواهان کاهش تسلیحات هسته‌ای و برچیده شدن تمامی سلاح‌های ضد بشری است.

ایران خواهان خلع سلاح هسته‌ای در جهان است

حجت‌الاسلام جانعلی ظریف صیادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان در ارتباط با روز ملی فناوری هسته‌ای اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور صلح طلب همانند دیگر کشورهای صلح دوست خواهان کاهش تسلیحات هسته‌ای درسطح جهان و برچیده شدن سلاح‌هایی است که جز تهدید بشریت و به هدر دادن منافع ملت‌ها ثمری ندارند.

وی افزود: اصولا‍ً دین ما به ما اجازه نمی‌دهد که از چنین تسلیحاتی استفاده کنیم چون برخلاف اصول واعتقادات ما است.

امام جمعه موقت هیرمند بیان کرد: همانطوری که مقام معظم رهبری در دیدار با مدیرکل آژانس بین‌المللی هسته‌ای با صراحت در قالب فتوا گفت که استفاده کردن از این تسلیحات جایز نیست.

ظریف صیادی خاطرنشان کرد: همچنانکه رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی علیه ایران چند بار از تسلیحات شیمیایی استفاده کرد اما جمهوری اسلامی ایران چون برخلاف اصول و اعتقاداتش بود از این سلاح‌ها استفاده نکرد.

وی گفت: امیدواریم جمهوری اسلامی ایران به کوری چشم دشمنان، پله‌های ترقی را هم در زمینه صلح آمیز بودن انرژی هسته‌ای و هم در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و....پشت سر بگذارد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول