اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

ملت ایران نیازی به سلاح هسته‌ای ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بشرویه گفت: اتحادی که در بین مردم ایران وجود دارد دیگر جایی برای سلاح هسته‌ای باقی نمی‌گذارد.

ملت ایران نیازی به سلاح هسته‌ای ندارد

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد شمس‌الدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند به مناسبت 20 فروردین‌ماه جاری روز ملی فناوری هسته‌ای اظهار داشت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران به خاطر مسئله هسته‌ای است.

امام جمعه بشرویه ادامه داد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند نیازی به سلاح هسته‌ای نداریم چون ملت ایران ملتی هستند که با هم متحد و منسجم هستند و ثابت کردند که می‌توانند با اتحاد خود جلوی دشمن ایستادگی کنند.

شمس‌الدین گفت: امروز نیز دشمنان اسلام از همین مسئله بسیار وحشت دارند و درصدد تضعیف ملت ایران هستند اما هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند.

وی با اشاره به فعالیت دانشمندان هسته‌ای ایران گفت: دانشمندان ما تاکنون بسیار خوب عمل کرده و جلودار بوده‌اند.

امام جمعه بشرویه تصریح کرد: دانشمندان هسته‌ای ایران تاکنون دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه‌های انرژی، پزشکی و زمین‌شناسی به دست آورده‌اند.

شمس‌الدین گفت: در نمایشگاه اخیر هم که در یکی از کشورها برگزار شد کشور ایران حضور داشت و جایگاه ایران در این نمایشگاه نوید کشوری رو به توسعه است.

وی با اشاره به هدف دشمن از ترور دانشمندان هسته‌ای ایران یادآور شد: هدف دشمن این است که رعب و وحشتی در دل دانشمندانی که در حوزه هسته‌ای فعالیت دارند ایجاد کند.

امام جمعه بشرویه گفت: در زمان دولت اصلاحات نیز جریان تعلیق بحث هسته‌ای مطرح شد و حدود دو سال نیز فعالیت‌های هسته‌ای متوقف بود اما با درایت‌های مقام معظم رهبری فعالیت‌های هسته‌ای در مسیر توسعه حرکت کرد.

شمس‌الدین ادامه داد: اگر قدرتمند در مقابل دشمنان بایستیم دشمن هیچ کاری نمی‌تواند بکند.

وی افزود: دشمن یک مقدار با تحریم‌هایی که انجام می‌دهد وضعیت را کند کرده اما کار خاصی نتوانسته است انجام دهد.

امام جمعه بشرویه با اشاره به تحریم‌های دشمنان گفت: دشمن با تحریم نفتی می‌خواهد جلوی رشد و توسعه کشور را بگیرد اما اتحاد مردم ایران تمام این تحریم‌ها را خنثی خواهد کرد.

شمس‌الدین خاطرنشان کرد: کشورهای دیگر به نفت ایران نیاز دارند در همین راستا هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول