اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:

پیروزی هسته‌ای ایران حاصل درایت رهبری بود

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‌ای گفت: پیروزی هسته‌ای ایران حاصل درایت رهبری بود.

پیروزی هسته‌ای ایران حاصل درایت رهبری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در این بیانیه آمده است: سرانجام، شعار"انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست" و اتحاد ملی شکل گرفته حول حق مسلم ملت ایران اسلامی در دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته‌ای به ثمر نشست است.

این بیانیه می‌افزاید: ایران عزیز در 20 فروردین ماه 85 دستیابی دانشمندان جوان، مؤمن، فرهیخته خود را به فناوری هسته‌ای به نظاره نشست و روز ملی فناوری هسته‌ای، جشن بزرگ پیروزی ملت غیور ایران اسلامی در دستیابی به این فناوری نوین است.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: در پی این موفقیت بزرگ، اینک جهانیان شاهد اخبار موفقیت‌های پی در پی ملت ایران در عرصه دستیابی به دیگر فناوری‌های برتر دنیا مانند ژنتیک، بیوتکنولوژی، میکرولوژی، میکرو الکتریک، سلول‌های بنیادین، فناوری‌های نانو، علوم و فنون فضایی، پرتاب ماهواره و دیگر کامیابی‌های علمی و تکنولوژی دانشمندان ایرانی است که روز به روز، عزت و اقتدار میهن اسلامی‌مان را به منصه ظهور می‌گذارد.

این بیانیه می‌افزاید: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، پیروزی هسته‌ای ایران را حاصل تدبیر و درایت رهبر فرزانه انقلاب، رویکرد هوشمندانه مسئولان نظام و مقاومت و ایستادگی عمومی ایرانیان در دفاع از حقوق مسلم می‌داند.

این بیانیه یادآور می‌شود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام اعلام می‌دارد کسب پیروزی‌های بزرگ ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف به ویژه فناوری هسته‌ای نتیجه بی‌اعتنایی ملت به تهدیدات و تحریم‌های اعمال شده از سوی قدرت‌های بزرگ بوده و پیشرفت‌های خیره کننده و تلاش‌های علمی و فناوری در تاریخ نظام جمهوری اسلامی به نشانه‌های ناکارآمدی حربه تحریم در دنیای امروز به ویژه در رویارویی با ملت دلیر و فهیم ایران مبدل شده است.

انتهای پیام/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول