اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس تأکید کرد

تولید 20 هزار مگاوات برق ایران با فناوری هسته‌ای

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: براساس هدف‌گذاری‌های صورت گرفته کشور باید طی سال‌های آینده 20 هزار مگاوات برق مورد نیاز خود را با استفاده از فناوری هسته‌ای تولید کند.

تولید 20 هزار مگاوات برق ایران با فناوری هسته‌ای

حمیدرضا فولادگر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به روز ملی فناوری هسته‌ای و فعالیت‌های صورت گرفته در این زمینه در سطح کشور اظهار داشت: ایران طی سال‌های گذشته فعالیت‌های بسیاری را در عرضه فناوری‌های نوین انجام داده و نتایج این فعالیت‌ها حاصل تلاش دانشمندان و نیرو‌های خلاق و مبتکر موجود در سطح کشور است.

وی با اشاره به اینکه کشور طی سال‌های گذشته در زمینه فناوری هسته‌ای به نتایج بسیاری دست یافته است، اضافه کرد: مخالفت‌ها، تهدید‌ها و تحریم‌های دشمنان علیه کشور یکی از دلایل رشد و پیشرفت ایران در زمینه فناوری هسته‌ای محسوب می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فعالیت‌های ایران در زمینه فناوری هسته‌ای برخلاف خواسته دشمنان بوده و تهدید‌ها، محدودیت‌ها و تحریم‌های دشمنان در این زمینه هیچ تأثیری نداشته است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با افزایش فشار‌ها و اقدامات دشمنان حمایت خود را از فناوری‌های هسته‌ای افزایش داده‌اند، ادامه داد: تحریم‌های دشمنان اراده ایرانیان را برای حمایت و استفاده از فناوری هسته‌ای قوی‌تر کرده است.

فولادگر با اشاره به اینکه فناوری هسته‌ای در زمینه تولید انرژی نسبت به انرژی‌های فسیلی یا سایر منابع انرژی پاک‌تر است، تأکید کرد: هم‌چنین فناوری هسته‌ای نسبت به سایر منابع انرژی بازدهی و مزیت نسبی بالا‌تری دارد.

وی افزود: براساس هدف‌گذاری‌های صورت گرفته کشور باید طی سال‌های آینده 20 هزار مگاوات برق مورد نیاز خود را با استفاده از فناوری هسته‌ای تولید کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فناوری هسته‌ای در زمینه‌های مختلف کاربرد دارد، بیان داشت: تمامی مصارف انرژی هسته‌ای در کشور برخلاف نظر دشمنان مصارف صلح‌آمیز است.

وی گفت: دشمنان با تبلیغات خود به دنبال این هستند که استفاده ایران از فناوری هسته‌ای را استفاده نظامی نشان بدهند.

فولادگر با اشاره به اینکه تبلیغات و تهدید‌های دشمن علیه کشور راه به جایی ندارد، اظهار داشت: ملت ایران با این اقدامات تخریبی دشمن از حمایت خود از کشور دست برنمی‌دارند و دانشمندان هسته‌ای ایران نیز با اراده قوی‌تری وارد صحنه شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ایران به چرخه سوخت دست پیدا کرده است، اضافه کرد: انرژی هسته‌ای از مصادیق تولید ملی نیز محسوب می‌شود و فعالیت‌های بیشتری باید در سطح کشور در راستای گسترش این فناوری صورت بگیرد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول