اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

ایران اسلامی برای ادامه پیشرفت‌ها نیازمند انرژی هسته‌ای است

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت : ایران اسلامی به عنوان کشوری در حال توسعه نیازمند این انرژی بوده و به خوبی به اهمیت این انرژی آگاه است.

ایران اسلامی برای ادامه پیشرفت‌ها نیازمند انرژی هسته‌ای است

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: اهمیت انرژی هسته‌ای زمانی بیشتر مشخص می‌شود که رقابت کشورهای مختلف برای دست‌یابی به این انرژی دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه انرژی هسته‌ای به عنوان انرژی پاک مورد توجه همه ملت‌های جامعه است، خاطرنشان کرد: از این انرژی در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، داروسازی و صنعت برق استفاده می‌شود.

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در زمینه انرژی هسته‌ای یادآور شد: ایران اسلامی به عنوان کشوری در حال پیشرفت نیازمند این انرژی بوده و به خوبی به اهمیت این انرژی آگاه است.

وی با بیان اینکه همه کشورهای جهان برای دست‌یابی به انرژی هسته‌ای گام برمی‌دارند، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی نیز به این انرژی دست یافته و برای ادامه پیشرفت‌های کشور از آن استفاده می‌کند.

اسماعیلی با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند ملت ایران را از رسیدن به حق طبیعی خود باز دارند، افزود: پیشرفت‌های مردم ایران اسلامی همواره الگوی جهان بوده و مردم منطقه نیز از این پیشرفت‌ها الگوگیری کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هر کشور در حال حاضر می‌تواند از این انرژی به صورت صلح‌آمیز استفاده کند، یادآور شد: مردم از این حق دفاع کرده و نمی‌گذارند کشوری این حق را از آن خود کند.

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانشمندان جوان و بسیجی پیشرفت‌های فوق‌العاده‌ای را در عرصه‌های مختلف به ثبت رساندند، افزود: پیشرفت‌های هسته‌ای کشور نیز با دست توانمند دانشمندان جوان کشور به دست آمده است.

وی ادامه داد: این انرژی در حال حاضر توسط جوانان ایرانی کسب شده و در آینده نیز از این تکنولوژی کشور استفاده می‌کند.

اسماعیلی یادآور شد: برای توسعه و پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف نیازمند انرژی هسته‌ای هستیم و باید در ادامه راه نیز در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول