اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم:

سنگر هسته‌ای فرو ریختنی نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار قم گفت: دشمنان به دنبال فرو ریختن سنگرهای انقلاب اسلامی هستند که موضوع هسته‌ای یکی از این سنگرها است و نباید بگذاریم هیچ‌یک از این سنگرها فرو بریزد.

سنگر هسته‌ای فرو ریختنی نیست

عبدالسعید حقیقی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به سالروز جشن ملی فناوری هسته‌ای اظهار داشت: به طور مسلم بهانه‌جویی‌های غرب نسبت به ملت ایران آگاهانه است و آنان می‌دانند که ملت ایران و رهبری نظام هیچ‌گاه در برابر فشارهای بی‌منطق آنان تسلیم نخواهد شد.

وی ادامه داد: ما هرگز به دنبال جنگ‌افزار اتمی نبوده‌ایم و بزرگان دینی ما بمب هسته‌ای را حرام می‌دانند.

فرماندار قم ابراز کرد: انرژی هسته‌ای فرصتی برای توسعه بیشتر و همه‌جانبه کشورهاست و آنهایی که از این انرژی برای ارعاب جامعه جهانی استفاده می‌کنند خود به مدعیان لزوم مبارزه با گسترش این سلاح‌ها پیوسته‌اند.

وی گفت: مسئولین ما نباید به گزافه‌گویی‌های دشمنان توجه کنند بلکه باید محکم‌تر از همیشه در مسیر پیشرفت ملت ایران گام بردارند.

حقیقی‌مقدم ادامه داد: مسیر اعتلای توانمندی‌های ملت ایران باید با کار و تلاش شبانه‌روزی هموار شود و اگر در این راه استوار باشیم، دشمنان در نهایت به قدرت ما اعتراف خواهند کرد.

وی افزود: گزافه‌گویی‌های دشمنان در راستای این نیست که ما تنها از انرژی هسته‌ای عقب‌نشینی کنیم بلکه آنها می‌خواهند ما از آرمان‌هایمان منصرف شویم.

فرماندار قم گفت: غربی‌ها هویت انقلاب را از درون نشانه رفته‌اند و می‌خواهند با اعمال فشار به ملت ما، آرمان‌های شهدا و امام خمینی(ره) را در جامعه نابود کنند.

وی اظهار داشت: نقشه‌ها و برنامه‌های گوناگونی که دشمنان در طول این سال‌ها برای از پا در آوردن ملت ایران عملی کرده‌اند، انقلاب اسلامی را نشانه رفته و به دنبال دستیابی به اهداف پلید استکبار جهانی است.

حقیقی‌مقدم اضافه کرد: ما در دورانی که برنامه‌‌های هسته‌ای خود را به طور کامل معلق کرده بودیم از کشورهای غربی هیچ اقدام مثبتی در زمینه ایجاد تفاهم دو جانبه مشاهده نکردیم.

وی اظهار داشت: دشمنان به دنبال فرو ریختن سنگرهای انقلاب اسلامی هستند که موضوع هسته‌ای یکی از این سنگرها است و ما نباید بگذاریم هیچ‌یک از این سنگرها فرو بریزد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول