اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان:

پیشرفت‌های ایران در بحث فناوری هسته‌ای چشمگیر است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان گفت: در حال حاضر پیشرفت‌های کشور در زمینه فناوری هسته‌ای چشمگیر بوده و اقدامات مطلوبی در این زمینه انجام شده است.

پیشرفت‌های ایران در بحث فناوری هسته‌ای چشمگیر است

روح‌الله صمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: انرژی هسته‌ای از دستاوردهای علمی مهم هر کشور محسوب می‌شود، که باید برای دست‌یابی به این انرژی همه کشورها تلاش کنند.

وی با بیان اینکه منابع انرژی فسیلی در حال اتمام است، افزود: جایگزینی انرژی‌های دیگر از برنامه‌های کشورها محسوب می‌شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مستکبران جهان همواره استفاده از انرژی هسته‌ای را حق خود می‌دانند، یادآور شد: برای دست‌یابی کشورهای دیگر به این نوع انرژی همواره سنگ‌اندازی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر استفاده از انرژی هسته‌ای در صنعت داروسازی، کشاورزی و درمانی دارای کاربرد بسیاری است، خاطرنشان کرد: انرژی هسته‌ای به عنوان انرژی پاک باید در خدمت به جامعه بشریت قرار گیرد.

صمدی با اشاره به اینکه ایران اسلامی بدون اتکا به سایر کشورها، این انرژی را با دانش بومی جوانان ایرانی کسب کرده است، یادآور شد: دانش استفاده از این انرژی در خدمت بشریت بوده و همه ملت‌ها حق استفاده از آن را دارند.

وی با بیان اینکه خبرهای خوش هسته‌ای همواره مردم ایران را خوشحال کرده است، افزود: خبرهای خوبی نیز از سوی مسئولان در آینده در این زمینه ارائه می‌شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت‌های جامعه به نحو مطلوبی بوده است، یادآور شد: این پیشرفت‌ها در کنار تحریم‌ها به دست آمده و موجب استقلال ایران در بخش‌های مختلف شده است.

وی با بیان اینکه برخی کشورها از انرژی هسته‌ای برای ارعاب ملت‌ها استفاده می‌کنند، افزود: تهدید جامعه بشری از اهداف استفاده از این انرژی از سوی برخی کشورها است.

صمدی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای یادآور شد: ایران اسلامی تا کنون از این برنامه عدول نکرده و تابع قوانین بین‌المللی در این زمینه بوده است.

وی یادآور شد: با وجود همه مخالفت‌ها و کارشکنی‌هایی که در 33 سال گذشته برای نرسیدن ایران به انرژی هسته‌ای از سوی دشمنان صورت گرفته است، در حال حاضر پیشرفت‌های کشور در این زمینه چشمگیر بوده و اقدامات مطلوبی در این زمینه انجام شده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان استقلال کشور را در سایه توجه به پیشرفت در عرصه‌های مختلف علمی عنوان کرد و گفت: دستاوردهای علمی ایران موجب شده است تا دشمنان از میزان طمع‌ورزی نسبت به ایران کم کنند.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول