اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تربت‌حیدریه:

انرژی هسته‌ای حاصل تحریم‌ دشمنان نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: انرژی هسته‌ای نتیجه مقاومت و پایداری نظام جمهوری اسلامی در برابر استکبار است و ایران اسلامی در این تحریم‌ها به پیشرفت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای دست یافته است.

انرژی هسته‌ای حاصل تحریم‌ دشمنان نظام است

حجت‌الاسلام مهدی شریعتی‌تبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت‌حیدریه ضمن گرامیداشت روز فناوری هسته‌‌ای با اشاره به اینکه انرژی هسته‌ای و استفاده صلح‌آمیز از آن آبروی کشور ایران است، اظهار داشت: فناوری هسته‌ای سبب عزت و اقتدار ملت ایران شده است.

وی افزود: مردم ایران این فناوری و تکنولوژی هسته‌ای را رایگان به دست نیاورده‌اند، بلکه برای دست‌یابی به انرژی هسته‌ای، شهیدان زیادی را تقدیم کرده و سرمایه هنگفتی را هزینه کرده‌اند و هرگز حتی یک میلی‌متر از اهداف خود عقب‌نشینی نخواهند کرد.

شریعتی‌تبار اظهار داشت: انرژی هسته‌ای امروز به یکی از ارزش‌های والای این نظام و انقلاب تبدیل شده و تا ابد تاریخ که نام کشور ما خواهد بود به عنوان یک نقطه قوت از آن یاد می‌شود و این را باید دشمنان ما به خوبی بدانند که ایران هرگز ارزش‌ها و آرمان‌های خود را تغییر نخواهد داد.

امام جمعه تربت‌حیدریه با بیان اینکه دست‌یابی به انرژی هسته‌ای حق مسلم ایرانیان است، افزود: دست‌یابی به انرژی هسته‌ای و تکنولوژی لازم در این زمینه می‌تواند نقش مؤثری در پیشرفت علم در این عرصه را داشته باشد.

وی با اشاره به اهداف ایران در دست‌یابی به انرژی هسته‌ای تصریح کرد: همواره ایران از انرژی هسته‌ای در موارد صلح‌آمیز استفاده می‌کند ولی برخی کشورها که ادعای پوچ و واهی دارند برای ایجاد جوی ناآرام در این زمینه تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول