اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان:

دست‌یابی به انرژی هسته‌ای دفاع از حیثیت ملی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان گفت: علت مقاومت مردم ایران در برابر استکبار برای دست‌یابی به این انرژی دفاع از حیثیت ملی محسوب می‌شود.

دست‌یابی به انرژی هسته‌ای دفاع از حیثیت ملی است

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: فناوری هسته‌ای از علوم پیشرفته و مترقی در هر جامعه‌ای محسوب می‌شود، که امروز در اختیار دانشمندان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه آینده از آن کسانی است که به علم روز آشنا باشند، خاطرنشان کرد: توجه به انواع علوم از جمله انرژی هسته‌ای از برنامه‌های کشور محسوب می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به کاربردهای انرژی هسته‌ای در بخش‌های مختلف ادامه داد: طبیعی است که همه کشورهای جهان به دنبال کسب این انرژی بوده و برنامه‌ریزی‌هایی در این زمینه داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم به اهمیت انرژی هسته‌ای آگاه هستند، افزود: برای دست‌یابی به این انرژی همه ملت‌ها تلاش کرده و به اهمیت آن آگاه هستند.

حجت‌الاسلام معبودی با اشاره به اینکه استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای حق مسلم همه کشورهای جهان محسوب می‌شود، یادآور شد: علت مقاومت مردم ایران در برابر استکبار برای دست‌یابی به این انرژی دفاع از حیثیت ملی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران برای دست‌یابی به فناوری هسته‌ای در عرصه جهانی تلاش‌های بسیاری را انجام داده و از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده است، خاطرنشان کرد: ملت ایران همچون ملت‌های دیگر خواهان دست‌یابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه استکبار جهانی نمی‌خواهد ملت ایران به انرژی هسته‌ای دست یابد، افزود: ملت ایران برای پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف به ویژه انرژی هسته‌ای تلاش می‌کند.

وی یادآور شد: ایران اسلامی برای دست‌یابی به انرژی هسته‌ای با وجود همه تحریم‌ها گام‌های مطلوبی برداشته است و پیشرفت‌های کشور در حال حاضر مدیون فداکاری‌های جوانان این مرز و بوم است.

حجت‌الاسلام معبودی موفقیت‌های نظام را در عرصه انرژی هسته‌ای مطلوب ارزیابی کرد و گفت: انرژی هسته‌ای ایران صلح‌آمیز بوده و مردم برای ادامه پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول