اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

ایران همواره بر صلح‌آمیز بودن انرژی هسته‌ای تاکید دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: ایران همواره بر صلح‌آمیز بودن استفاده از انرژی هسته‌ای تاکید داشته و تا کنون در زمینه حق مسلم خود عقب‌نشینی نکرده است.

ایران همواره بر صلح‌آمیز بودن انرژی هسته‌ای تاکید دارد

فیروز احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: ایران اسلامی تنها کشور اسلامی است که از دستاوردهای انرژی هسته‌ای استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی با همت دانشمندان جوان به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای دست یافته است، خاطرنشان کرد: ‌پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف چشمگیر و قابل قبول است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه خبرهای خوش هسته‌ای هر روز از سوی مسئولان کشور ارائه می‌شود، یادآور شد: این پیشرفت‌ها همواره در جهان عرضه شده و جهان از پیشرفت‌ها آگاه است.

وی با بیان اینکه پیروزی ایران اسلامی با پیروزی‌های مردم منطقه گره خورده است، افزود: مردم منطقه از پیشرفت‌های ایران اسلامی الگو می‌گیرند.

احمدی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی برای استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای گام‌های مطلوبی را برداشته است، گفت: در ادامه راه نیز برای گام برداشتن در این راستا برنامه‌ریزی‌های مطلوبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام چشم دیدن پیشرفت‌های کشور را در عرصه هسته‌ای ندارند، خاطرنشان کرد: این پیشرفت‌ها موجب واهمه دشمنان شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه در آینده نیز نظام جمهوری اسلامی از علم و دانش هسته‌ای بهره می‌گیرد، ابراز داشت‌: باید زمینه‌های پیشرفت کشور در این زمینه فراهم شود.

وی از تاثیر انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای در بخش‌های کشاورزی، دارویی و صنعت خبر داد و گفت: برای ادامه پیشرفت‌های کشور نیازمند انرژی صلح‌آمیز هستیم.

احمدی با بیان اینکه نسل‌های آینده از این انرژی بیشتر استفاده خواهند کرد، افزود: در حال حاضر باید زمینه استفاده از این انرژی را برای آیندگان فراهم کرد.

وی با مطلوب خواندن فعالیت‌های هسته‌ای ایران ادامه داد: ایران همواره بر صلح‌آمیز بودن استفاده از انرژی هسته‌ای تاکید داشته و تا کنون در این زمینه عقب‌نشینی نکرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان یادآور شد: ملت ایران از حق هسته‌ای خود استفاده کرده و بر ادامه پیشرفت‌های جامعه در این زمینه تاکید دارند.

وی بر ضرورت توجه به پیشرفت‌های هسته‌ای کشور تاکید کرد و گفت: دشمنان از پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف واهمه داشته و در برابر آن مقاومت می‌کنند.

احمدی با بیان اینکه مردم ثمرات انرژی هسته‌ای را همواره در زندگی خود می‌بینند، یادآور شد: پیشرفت جوامع در سایه توجه به پیشرفت‌های هسته‌ای محسوس‌تر بوده و مردم علاقه‌مند به کسب فناوری‌های هسته‌ای در جوامع خود هستند.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول