اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

مقابله با تحریم‌ها مهم‌ترین ثمره تحقق تولید ملی است

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی گفت: مقابله با تحریم‌ها و تقویت اقتصاد ملی مهم‌ترین ثمره تحقق تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

مقابله با تحریم‌ها مهم‌ترین ثمره تحقق تولید ملی است

علی‌اکبر شعبانی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در ادامه سال جهاد اقتصادی است که تحقق این پیام برکات ارزشمندی برای ایران اسلامی به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تولید ملی نه تنها موجب رونق اقتصادی شده، بلکه زمینه اشتغالزایی بسیاری از جوانان را فراهم کرده و از نظر اجتماعی و فرهنگی نیز نتایج ارزشمندی به دنبال خواهد داشت.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه برای تحقق این پیام باید همه نیروها هماهنگی و وحدت و انسجام لازم را سرلوحه کارهای خود قرار دهند بیان داشت: بدون شک تمام قوای سه گانه برای رفع موانع تولید ملی وارد عرصه خواهند شد و تلاش‌های خود را به کار خواهند بست که این مهم باید در بودجه سال 91 مدنظر برنامه‌ریزان قرار گیرد.

شعبانی‌فرد حمایت از کارآفرینان و توجه به اقتصاد دانامحور و تحقق روحیه خودباوری در مردم، فرهنگ‌سازی و معرفی تولیدکنندگان به عنوان پیشتازان تولید ملی، مصرف کالای داخلی را ارزش دانستن و رفع موانع سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی را از دیگر راهکارهای مؤثر در زمینه عملیاتی شدن این پیام عنوان کرد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول