اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

دولت با ساماندهی واردات به تولید ملی دامن بزند

خبرگزاری فارس: فرماندار کوثر گفت: دولت با ساماندهی و مدیریت واردات باید طوری عمل کند که با دامن زدن به تولید ملی از کار بومی کشور نیز حمایت شود.

دولت با ساماندهی واردات به تولید ملی دامن بزند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید سعدالله رئیس‌ساداتی پیش از ظهر امروز در همایش توجیهی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان کوثر اظهار داشت: با پیام نوروزی مقام معظم رهبری تکلیف همه مسئولان به ویژه تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی معلوم است و همه باید در راستای حرکت به سمت تولید ملی فعال باشیم.

وی با بیان اینکه تولید ملی در واقع تاکید بر اجرای سیاست‌‌های اصل 44 در کشور است، افزود: ما با دعوت از سرمایه‌گذاران بومی و ایرانی و فعالان اقتصادی زمینه‌ای را فراهم می‌کنیم تا با عملی شدن تولید ملی کار و سرمایه ایرانی نیز حمایت شود.

این مسئول با بیان اینکه تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن نباید در راستای عمل به پیام نوروزی امسال خللی ایجاد کند، ابراز داشت: اتکا بر تولید ملی موجب خودکفایی ملی سبب می‌شود و همه مسئولان این شهرستان باید با همدلی بیشتر برای تحقق این پیام تلاش کنند.

رئیس‌ساداتی تصریح کرد: فرهنگ جهادی به عنوان روح حاکم بر کار و فعالیت در این بخش توانسته یاری‌دهنده این بخش در گذر از سختی‌های کار باشد.

وی گفت: حذف برخی مراحل و پیچیدگی‌های اداری، روان‌سازی کارها و ایجاد سهولت در خدمت‌رسانی از دیگر مواردی است که باید سرلوحه کار مسئولان قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار کوثر در پایان ابراز داشت: افزایش بهره‌وری در کشاورزی و منابع طبیعی، اصلاح درآمدها و مصارف، حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان، پرداختن به زیرساخت‌های آب و خاک و تسهیلات پولی و مالی با کار کارشناسی اثرات مطلوبی در جامعه خواهد داشت.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول