اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان خبر داد

برگزاری نمایشگاه تولید ملی و سرمایه ایرانی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان از برگزاری نمایشگاه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه تولید ملی و سرمایه ایرانی در زنجان

محمدجواد برجسته‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در سال جاری نمایشگاه‌های مختلفی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رویکرد نمایشگاه کاسپین برگزاری نمایشگاه‌های با کیفیت است ادامه داد: این نمایشگاه‌ها با حضور تولیدکنندگان داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه‌های مختلف موجب رشد و توسعه استان در بخش‌های مختلف می‌شود خاطر نشان کرد: توسعه اقتصادی با برگزاری نمایشگاه‌های تاثیرگذار حاصل می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از کالاهای تولید داخلی از کیفیت مطلوبی برخودار هستند یادآور شد: این محصولات در داخل تولید شده و از کیفیت لازم برای عرضه در نمایشگاه‌های مختلف برخوردار هستند.

برجسته‌نژاد از برگزاری نمایشگاه تولید ملی، حمایت از کار و  سرمایه ایرانی خبر داد و گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای توجه به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی این نمایشگاه در صورت حمایت مسئولان استانی در زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت تولید و سرمایه‌گذاری در کشور یادآور شد: باید در این زمینه اقدامات مطلوبی انجام شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان با بیان اینکه نمایشگاه زنجان در مسیر توسعه از نمایشگاه‌های تاثیر‌گذار استان در سال گذشته محسوب می‌شود یادآور شد: با توجه به تاکیدات استاندار زنجان این نمایشگاه به صورت دو سالانه در زنجان برگزار می‌شود.

وی برگزاری این نمایشگاه را در راستای ارائه توانمندی‌های بخش دولتی مطلوب ارزیابی کرد و افزود: نمایشگاه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نیز می‌تواند در راستای حمایت از تولیدکنندگان نتایج مطلوبی برای استان داشته باشد.

برجسته‌نژاد با اشاره به توانمندی‌های نمایشگاه کاسپین زنجان تصریح کرد: این نمایشگاه از بهترین نمایشگاه‌های منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود که می‌تواند استان زنجان را در مسیر توسعه حمایت کند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول