اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد جیرفت:

رونق تولید ملی در سایه جهاد اقتصادی امکانپذیر است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: رونق تولید ملی در سایه جهاد اقتصادی امکانپذیر بوده و لازمه جهاد اقتصادی حرکت جهادگونه ملت است.

رونق تولید ملی در سایه جهاد اقتصادی امکانپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، مجید خزایی ظهر امروز در جمع کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت اظهار داشت: سال 91 که توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است، جهاد اقتصادی را محقق می‌سازد.

وی افزود: برنامه‌ها و فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه باید با رویکرد نامگذاری سال جدید باشد.

خزایی تصریح کرد: امسال چهارمین سالی است که رویکرد مقام معظم رهبری در نامگذاری هر سال با رویکرد اقتصادی است که این امر نشان‌دهنده اهمیت بسیار زیاد این موضوع است.

وی خاطرنشان کرد: تحقق شعار حمایت از کار و سرمایه ایرانی موجب قطع وابستگی ایران به کالاهای خارجی و کاهش آثار تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با بیان اینکه دشمنان ایران با حضور در حوزه‌ اقتصاد قصد دارند، جنگ تمام عیاری را علیه ایران راه بیندازند، گفت: خودباوری عامل پیشرفت و ترقی یک جامعه است و اگر توانایی و ظرفیت‌های خود را باور داشته باشیم به پیشرفت‌های چشمگیری در راستای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی دست می‌یابیم.

خزایی ابراز داشت: مسئولان باید ساز و کارهای تحقق این شعار حکیمانه را مهیا ساخته و حمایت از تولید ملی را سرلوحه‌ فعالیت‌های خود قرار دهند.

وی اذعان داشت: در حالی که رهبر معظم انقلاب سال جاری را به عنوان «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی» نامگذاری کرده‌اند، بدنه دانشگاه آزاد اسلامی باید برنامه‌های مدیریتی خود را با این شعار منطبق سازد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با بیان اینکه استقلال کشور در گرو حمایت از تولید ملی است گفت: توجه به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی هدفی است که علاوه بر تقویت اقتصاد ملی، سیاست کلی در برخورد با تحریم‌ها و بی‌اثر کردن آن بر اقتصاد کشور را مشخص می‌کند.

خزایی رونق تولید ملی در سایه جهاد اقتصادی را امکانپذیر دانست و اظهار داشت: لازمه جهاد اقتصادی حرکت جهاد گونه ملت است که در این راستا مقام معظم رهبری نیز به صورت اختصاصی امسال را سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام نهاده و فرموده‌اند که عزم ملت باید برای مقابله با دشمنان و ناکام گذاشتن حربه‌های آن در یک مسیر قرار گیرد و توسعه اقتصادی و رسیدن به سند چشم‌انداز 20 ساله نظام مورد توجه آحاد ملت قرار گیرد.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول