اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی:

نقش اصحاب رسانه در فرهنگ‌سازی تولید ملی اثرگذار است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی با تقدیر از عملکرد مثبت فعالان رسانه‌ای استان در سال 90 گفت: نقش اصحاب رسانه به‌ ویژه رسانه ملی در فرهنگ‌سازی برای حمایت از تولید ملی و مصرف کالای ایرانی مهم و اثرگذار است.

نقش اصحاب رسانه در فرهنگ‌سازی تولید ملی اثرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، علی صفرزاده در دیدار نوروزی خود با کارکنان روابط عمومی سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت استان عنوان کرد و اظهار داشت: عامل مثبت و سازنده با فعالان عرصه رسانه در سالی که گذشت تأثیر بسزایی در توسعه این حوزه داشته و شایسته تقدیر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به اطلاع‌رسانی شفاف و مناسب و نیز پیگیری خواست‌های افکار عمومی از سوی رسانه ملی، خبرگزاری‌ها و نشریات فعال استان در طول سال گذشته، گفت: ماحصل این اطلاع‌ر‌‌سانی و پیگیری‌های صورت گرفته ایجاد فضایی امیدبخش، نشاط‌انگیز و آرام در فضای کسب و کار استان بود، به ‌گونه‌ای که کسب رتبه چهارم سرمایه‌گذاری و سوم در صدور مجوزهای تأسیس و اشتغال صنعتی در کشور، ارتقای ظرفیت استخراج معادن از 15 به 23 میلیون تن و نیز رونق و تنظیم مناسب بازار در این مدت و در روزهای پایانی سال قبل تنها بخشی از آن است.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال جاری نیز فعالان عرصه رسانه ضمن تداوم این تعامل، در عملی نمودن منویات مقام معظم رهبری که امسال را سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری فرموده‌اند نیز تلاشگران عرصه‌های اقتصادی را در نهادینه‌سازی فرهنگ سرمایه‌گذاری در تولید داخلی و مصرف کالای ایرانی یاری کنند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول