اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حمایت از تولید ملی

اصلاح قوانین استاندارد دستور کار مجلس است / استاندارد ملی باید واقعی شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس گفت: برای تحقق منویات رهبر انقلاب و حمایت از تولید ملی، اصلاح قوانین استاندارد در دستور کار سال 91 مجلس قرار می‏گیرد.

اصلاح قوانین استاندارد دستور کار مجلس است / استاندارد ملی باید واقعی شود

لاله افتخاری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: نام‏گذاری امسال از سوی مقام عظمای ولایت بسیار حکیمانه و حیاتی بود.

وی ادامه داد: امیدواریم تا همه مسئولان کشور به ویژه بدنه دولت با همتی والا در راستای تحقق این نام‏گذاری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، پویا و کوشا گام بردارند.

افتخاری خواستار تشکیل کمیسیون مشترکی با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان دولت برای بحث و بررسی در زمینه تحقق فرامین رهبری در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از مباحثی که می‏تواند کمکی بزرگ به تولید ملی قلمداد شود، اصلاح قوانین استاندارد ملی است.

وی اضافه کرد: در سایه این اقدام باور بیشتری در مصرف‌کنندگان ایرانی برای خرید کالاهای داخلی با واقعی شدن استاندارد ملی به وجود می‏آید.

افتخاری ادامه داد: از سویی دیگر اصلاح قوانین استاندارد ملی می‏تواند به عنوان یک اهرم کمکی برای تولیدکنندگان ایرانی عمل کرده و ساخت و عرضه محصولاتی با کیفیت مناسب را سبب شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی، خودکفایی در همه عرصه‏های اقتصادی را از اهداف رهبر فرزانه انقلاب در نام‏گذاری امسال دانست.

این مسئول تصریح کرد: زمانی که مقام معظم رهبری تهدید را پاسخ تهدید و تحریم را پاسخ تحریم بیان می‏فرمایند، لازمه اجرای آن خودکفایی ایران اسلامی در همه عرصه‏های صنعتی و اقتصادی است.

وی با تبریک سال نو به هموطنان خاطر نشان کرد: سال گذشته همه تلاش مردم و مسئولان جهاد در راه اقتصاد کشور بود.

افتخاری در پایان اذعان داشت: امسال نیز تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید سرلوحه کار همه آحاد امت اسلامی قرار گیرد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول