اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

حمایت از تولید ملی تحریم‌ اقتصادی را بی‌اثر می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: حمایت از تولید ملی و سرمایه‌ ایرانی سبب بی‌اثر شدن همه تحریم‌های اقتصادی دشمن می‌شود.

حمایت از تولید ملی تحریم‌ اقتصادی را بی‌اثر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید اکبر علیزاده صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد تسهیلات نوروزی در گچساران اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس اسلامی از سال‌های گذشته تا کنون در اندیشه عملیاتی کردن خواسته‌های استعماری خود علیه ایران اسلامی به وسیله تحریم‌های اقتصادی هستند.

 

* حمایت از تولید ملی در راستای رسیدن به استقلال کامل کشور است

فرماندار گچساران افزود: تحریم‌های اقتصادی غرب علیه ایران اسلامی در حالی اعمال می‌شود که نظام ناکارآمد اقتصادی غرب سبب طولانی شدن کاهش تولید ناخالص ملی و رشد هشدار دهنده بیکاری، نابرابری، فقر شده است.

علیزاده با اشاره به نامگذاری سال91 به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری گفت: این نامگذاری هوشمندانه در ادامه روند سال‌های گذشته صورت گرفته است تا علاوه بر بی‌اثر کردن اثرات حصر اقتصادی، در پرتو رهنمود الهی مقام معظم رهبری، کشور به استقلال کامل اقتصادی دست پیدا کند.

این مسئول در گچساران با تشریح بسترهای لازم برای رسیدن به اهداف بزرگ این نامگذاری هوشمندانه گفت: برای رسیدن به این هدف مهم، به ساز و کاری از نمودهای مثبت از جمله بهداشت، آموزش، قانون مداری‌، انضباط اقتصادی اجتماعی، نظارت بر بازار و اصلاح نقایص و کاستی‌های فرایندهای اقتصادی نیاز است.

علیزاده ادامه داد: اصلاح انحطاط محیط زیست، تأمین حمایت‌های اجتماعی و محافظت از اقشار آسیب‌پذیر و سرمایه‌گذاری در عرصه‌های نافع به منافع عمومی از دیگر شاخصه‌های لازم برای عملیاتی کردن تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

بالاترین مقام اجرایی گچساران خاطرنشان کرد: برای افزایش تولید ملی تکیه بر دارایی‌های بومی، تشویق کامل برای تضمین نرخ‌های رشد تولید و اشتغال و حمایت از آنها در برابر بحران‌های اقتصادی ضروری به نظر می‌رسد.

 

* جلب اعتماد تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان داخلی ضرورت دارد

مقام عالی دولت در گچساران تأکید کرد: جلب اعتماد تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و ایجاد نهادهایی که مشارکت گسترده‌ای در تدوین سیاست‌های اقتصادی دارند در سایه بسیج منابع داخلی و توانایی‌های بومی در اولویت است.

علیزاده نظام آموزشی کارآمد را شالوده خلق فرصت‌ها برای زندگی شرافتمندانه دانست و تصریح کرد: نظام آموزشی کارآمد سبب افزایش توان تولید، پایداری و افزایش نرخ رشد اقتصادی می‌شود.

وی ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان را یکی از مهم‌ترین عرصه‌های اصل تولید ملی دانست و گفت: موفقیت در این اصل مهم سبب افزایش کرامت انسانی و عزت نفس در نتیجه انسجام اجتماعی می‌شود.

علیزاده با اشاره به استقبال مطلوب مسافران و گردشگران نوروزی در سفر به گچساران از مسئولان خواست تا در روزهای باقیمانده از تعطیلات نیز در راستای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی بیش از پیش تلاش کنند.

انتهای پیام/س10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول