اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبیک:

تحقق تولید ملی یعنی شکستن تحریم‌ها

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبیک گفت: تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به شکستن تحریم‌ها می‌انجامد.

تحقق تولید ملی یعنی شکستن تحریم‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان آبیک در مسجد ولی عصر(عج) آبیک اظهار کرد: توکل به خدا بدون داشتن ایمان امکان‌پذیر نیست بلکه انسان باید تلاش و تحرک داشته باشد تا به نتیجه مطلوب برسد.

وی با بیان این مطلب که انسان باید همواره به یاد خدا باشد و از یاد مرگ غفلت نورزد افزود: تقوا و پرهیزکاری دنیا و آخرت انسان را آباد می‌کند لذا دوری از گناهان انسان را از بلایا، سختی‌ها و مشکلات زندگی می‌رهاند.

این مسئول ادامه داد: انسان مؤمن و باتقوا همیشه در سایه و لطف الهی است چراکه امنیت انسان باتقوا از سوی خدای متعال تأمین شده است.

امام جمعه آبیک تصریح کرد: انسان باید از اوامر و نواهی الهی سرپیچی نکند و با انجام واجبات و ترک محرمات، جایگاهش را در بهشت تضمین کند.

موسوی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به 9 فروردین سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: حضرت زینب (س) یک بانوی نمونه بودند که در دفاع از حق، ولایت و نهضت عاشورا سنگ تمام گذاشتند و پیام شهدای کربلا را به اقصی نقاط دنیا رساندند.

وی خاطر نشان کرد: به فرمایش امام راحل، پرستاری کاری سخت ولی ارزشمند است ولی پرستاران باید بدانند که اگر وظایف خود را با رعایت وظایف انسانی و شرعی انجام دهند شغلشان در سطح عبادت‌های درجه اول قرار می‌گیرد.

این مقام  مسئول تاکید کرد: تحقق شعار امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری می‌تواند در شکستن تحریم‌ها به طور معجزه‌آسایی نقش‌آفرینی کند.

امام جمعه آبیک در ادامه خطبه‌ها با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در مشهد مقدس افزود: گرچه ما سلاح اتمی نداریم و نخواهیم داشت ولی اگر در برابر تهاجم دشمنان بخواهیم دفاع کنیم در همان سطحی که دشمن حمله می‌کند، حمله خواهیم برد که این فرمایش مقام معظم رهبری بازتاب بین‌المللی و جهانی گسترده‌ای داشته است.

موسوی خاطر نشان کرد: یاد معاد بهترین درس از بهار است لذا انسان باید بداند همانطور که زمین مرده در فصل بهار زنده می‌شود، انسان‌های مرده نیز روزی زنده می‌شوند.

وی تصریح کرد: انسانی که خدا‌ترس باشد هیچ‌گاه از غیر خدا نمی‌ترسد و کاملا انسانی شجاع و با شهامت است که می‌تواند در برابر هر کس و هر چیزی ایستادگی کند.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول