اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب تبریز:

تولید ملی معضلات اجتماعی را سامان می‌دهد

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب تبریز گفت: اگر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملّی و حمایت از کار تحقق یابد بسیاری از معضلات اجتماعی و مشکلات بیکاری جوانان و تورم سامان یافته و تحریم‌های دشمن اثری نخواهد گذاشت.

تولید ملی معضلات اجتماعی را سامان می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دفتر شمال‌غرب کمیسیون حقوق بشر اسلامی، موسی خلیل‌اللهی در دیدار دبیر منطقه 7 کمیسیون حقوق بشر اسلامی و همیاران حقوق بشر با اشاره به اینکه در نشست‌های خود با مدیران اجرایی و اقتصادی استان اعلام کرده‌ایم که ما از تولیدکنندگان داخلی و کسانی که به ثروت ملی کشور اضافه کنند حتما حمایت می‌کنیم، اظهار کرد: در بحث تولید ملی باید افراد سالم مورد حمایت قرار گیرند که مسلما دستگاه قضایی از افراد و تولیدکنندگان سالم حمایت می‌کند که مشکلی پیش نیاید و در این خصوص نیز مسلما آسیب‌شناسی خواهیم کرد تا افراد متخلف به چنگال عدالت گرفتار شوند.

وی فرهنگ‌سازی در مصرف کالاهای ایرانی را نیازمند افزایش کیفیت و کاهش قیمت تولید اعلام و تأکید کرد: وقتی از نظر کیفیت، کالای ایرانی و خارجی در یک سطح هستند، مردم به کالایی اقبال می‌کنند که بهای خرید آن کمتر است، بنابراین نام سال 91 «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» زمانی محقق می‌شود که همه مولفه‌های آن عملیاتی شوند.

دادستان عمومی و انقلاب تبریز راه برون رفت از چالش تحریم‌ها را رونق تولید داخلی و حمایت از سرمایه‌گذاری ایرانی اعلام کرد و افزود: اگر همگان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» را باور کنند و در همین مسیر تمهیدات لازم را فراهم آورند، در پایان سال 91 شاهد آن خواهیم بود که بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور حل می‌شود و ایران در خیلی از زمینه‌ها به خودکفایی می‌رسد.

خلیل‌اللهی با بیان اینکه دستگاه قضایی برخورد قاطع با اخلال‌گران و مفسدان اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده است تا با تأمین امنیت، بستر مقدماتی برای تولید ملی مساعد شود، ادامه داد: مسئولان بدانند که اهداف پیام نوروزی مقام معظم رهبری با شعار، سخنرانی، همایش و پلاکارد زدن محقق نمی‌شود بلکه باید با برنامه‌ریزی دقیق و فشرده در این مسیر گام‌های عملی بردارند.

وی با اشاره به حضور منسجم مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: این توفیقی است که به برکت رهبری‌های حکیمانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (دامت برکاته) و نیز حضور مردم در صحنه‌ها به دست آمده و نشان‌دهنده این است که جمهوری اسلامی در مسیر خودش درست حرکت می‌کند و ذره‌ای از مسیر منحرف نشده است.

خلیل‌اللهی با بیان اینکه وقتی تولید ملی توسعه یابد ذخیره مملکت که نفت است حفظ می‌شود و برای مدت طولانی و استفاده آیندگان ذخیره خواهد شد، ادامه داد: ذخیره انرژی کشورهایی همچون آمریکا رو به پایان است و آنها بیشتر از همه از ذخایر بیکران نفت و گاز و مدیریت آن توسط ایران در دهه‌های آینده واهمه دارند.

انتهای پیام/خ۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول