اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد مازندران:

تولید ملی اقتصاد ایران را متحول می‌‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: تولید ملی و سرمایه‌گذاری و حمایت از کار با کمترین نیاز به نظام سرمایه‌داری، اقتصاد را متحول می‌‌کند.

تولید ملی اقتصاد ایران را متحول می‌‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی اظهار داشت: نام‌گذاری سال 91 به عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط رهبر فرزانه انقلاب، مدبرانه بوده که با هدف خنثی کردن تحریم‌های دشمنان صورت گرفته است.

وی گفت: این نام‌گذاری‌ها یک نقشه راه است که کاملاً هدف‌گذاری شده و موضوعی مدیریتی تلقی می‌شود.

ابراهیمی ابراز داشت: حمایت از تولید بهترین شیوه برای مقابله با تحریم‌ها و محدودیت‌هایی‌ است که محور اصلی جهاد اقتصادی نیز به حساب می‌آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال نیز مانند گذشته نامی را برای سال جاری انتخاب فرموده‌اند که مهم‌ترین نیاز و اولویت کشور است، افزود: سال اصلاح الگوی مصرف،‌ سال جهاد اقتصادی و بالاخره سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نشان‌دهنده سیر منطقی نام‌گذاری‌ها بوده و اگر مسئولان با جدیت برنامه فوق را سرلوحه کارهای خود قرار داده و مردم نیز حمایت لازم را داشته باشند، به طور قطع سرانجام این راه توسعه و سربلندی ایران اسلامی خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: می‌توان تحریم را به فرصت تبدیل کرد و شرایطی را فراهم آورد که کالاهای تولید داخلی با نگاه صادراتی و حضور در بازارهای جهانی تولید شوند و با استفاده از آنها بتوان تحریم را دور زد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تاکید کرد: رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی نیز باید مردم را به خرید کالاهای ایرانی تشویق کنند ضمن اینکه تشکل‌های حمایت از حقوق مصرف‌کننده نیز باید با قدرت وارد عرصه شده و هرجا که به حقوق مصرف‌کننده اجحاف شود، وارد عمل شوند.

وی در پایان اذعان داشت: باید در تولید محصولات داخلی رضایت مردم را جلب کرد تا دیگر خرید کالای ایرانی به یک فرهنگ تبدیل شود.

انتهای پیام/ن۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول