اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دزفول:

مسئولان با تغییرات در قانون برای تولید ملی چاره‌اندیشی کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دزفول گفت: مسئولان و نمایندگان مجلس با چاره‌اندیشی و اعمال تغییرات در قانون برای تولید ملی اقدامی عملی کنند.

مسئولان با تغییرات در قانون برای تولید ملی چاره‌اندیشی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، محمدعلی قاضی دزفولی ظهر امروز در نماز جمعه دزفول اظهار داشت: مسئولان در سال91 باید برای رفع مشکل بیکاری و تولید ملی چاره‌اندیشی کنند.

وی افزود: اصلی‌ترین مشکلی که در شرایط کنونی مردم را تحت تأثیر قرار داده است بیکاری است و باید در این باره اقدامی عملی شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در توطئه اخیر با تحریم‌ها اقتصاد و معیشت مردم را نشانه رفت به طوری که کارشناسان آمریکایی گفتند با ایجاد گرانی،تحریم و نابسامانی می‌توانیم بین مردم و نظام فاصله بیندازیم و از راه فشار اقتصادی موجبات نارضایتی مردم از نظام را فراهم آوریم و در قدم‌های بعدی به اهداف خود برسیم.

امام جمعه دزفول خاطرنشان کرد که بنا به فرموده مقام معظم رهبری اگر تولید رونق پیدا کند و کار رشد یابد بسیاری از معضلات جامعه حل خواهد شد.

این مقام مسئول تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا در راستای تحقق نامگذاری سال91 در کشور تلاشی سراسری شود تا این نامگذاری به بهترین وجه اجرایی شود.

قاضی خاطر نشان کرد: اگر معضل بیکاری که گریبان گیر جامعه شده رفع شود ناهنجاری و فقر نیز در جامعه از بین می‌رود، واردات کم خواهد شد، کالاهای خارجی کمتر به کشور وارد می‌شود و دشمن در حربه های اقتصادی خود علیه ایران موفق نخواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول خاطرنشان کرد: باید کوشید تا نظرات رهبری به بهترین وجه ممکن اجرایی شود و در این باره باید همه تلاش کنند.

وی افزود: وقتی تولید ملی توسعه یابد ذخیره مملکت که نفت است حفظ می‌شود و برای مدت طولانی و استفاده آیندگان ذخیره خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول