اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه صاحب‌الامر تأکید کردند

تلاش در راستای تولید ملی و بهره‌مندی از کار و سرمایه ایرانی

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرمانده سپاه صاحب‌الامر قزوین در پیام مشترکی فرا رسیدن عید نوروز را به ملت شریف و مردم فهیم و ولایتمدار استان قزوین به ویژه پاسداران و بسیجیان تهنیت گفته و بر تحقق تولید ملی تأکید کردند.

تلاش در راستای تولید ملی و بهره‌مندی از کار و سرمایه ایرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه استان قزوین، مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در پیام مشترکی فرا رسیدن عید نوروز را به ملت شریف و مردم فهیم و ولایتمدار استان قزوین به ویژه پاسداران و بسیجیان تهنیت گفتند.

در بخشی از این پیام آمده است: سال 1390 سالی سرشار از فعالیت و حرکت آگاهانه و ولایت‌مدارانه مردم بود و اوج این تحرکات، حماسه بزرگ 12 اسفند و حضور پرشور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله رضوانی و سردار سالار آبنوش ضمن تقدیر از تلاش و زحمات پاسداران و بسیجیان در سال 90، بر ضرورت هوشیاری و بصیرت و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری تأکید کرده و افزودند: باید در راستای تولید ملی و بهره‌مندی از کار و سرمایه ایرانی در سال جدید همه مسئولان و مردم تلاش کنند و این تلاش در عرصه اقتصادی و عرصه‌های دیگر نظام، سالی پر از یأس و ناامیدی برای دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران را به همراه دارد.

در بخش دیگری از این پیام ضمن آرزوی سالی خوش برای مردم و پیوند معنوی با ارزش‌های نظام، انس با شهدا و تبعیت محض از ولایت فقیه، رمز موفقیت و سربلندی مردم و مسئولان عنوان و اظهار امیدواری کردند: ادامه حرکت فرهنگی راهیان نور در طلیعه سال 91 منشاء برکت و تقویت بنیه معنوی و ایمانی هرچه بیشتر جوانان باشد.

انتهای پیام/خ۳۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول