اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

تولید ملی برای توسعه اقتصادی کشور ضرورت دارد

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی را برای توسعه اقتصادی کشور ضروری و اجتناب‌ناپذیر دانست.

تولید ملی برای توسعه اقتصادی کشور ضرورت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز در دیدار شماری از مدیران خراسان شمالی گفت: باید تولید ملی به عنوان یک نیاز برای بهبود مسائل اقتصادی کشور مورد توجه قرار بگیرد.

امام جمعه بجنورد همچنین نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را ادامه شعار جهاد اقتصادی برشمرد و افزود: همه برای تحقق برنامه‌های امسال تلاش و مشارکت کنند.

وی لازمه تحقق شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام نهاده شده را عمل به توصیه‌های معظم له عنوان کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری پیشرفت‌های روزافزون نظام اسلامی در بخش‌های مختلف را برشمرد و یادآور شد: هر چه از عمر پربرکت نظام  مقدس جمهوری اسلامی ایران سپری‌ شده شاهد کسب افتخارات از سوی این نظام اسلامی هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی هم در این دیدار با اشاره به اقدامات استان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی گفت: در این ارتباط ستاد دائمی سفرهای نوروزی استان از مدتی قبل با تشکیل 14 معاونت فعال شده است.

سید کریم سجادی با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی تا چهارم فروردین یک میلیون و 389 هزار و 625 نفر مسافر وارد خراسان شمالی شدند تصریح کرد: طی این مدت 24 هزار و 597 نفر از مسافران در سطح مدارس، واحدهای اقامتی و کمپ‌های موقت در خراسان شمالی اسکان یافتند.

قائم مقام ستاد تسهیلات دائمی سفرهای نوروزی خراسان شمالی همچنین از ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی در پنج نقطه استان شامل بجنورد، دشت، شیروان، فاروج، آشخانه خبر داد.

وی در پایان اذعان داشت: این نمایشگاه‌ها با 350 غرفه فروش محصولات صنایع دستی و سوغات راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول